Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است به خاطر اینکه قانون بازی جوانمردانه مالی به سادگی قابل دور زدن است، باید این قانون را به سطل زباله انداخت. ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولی هوینس که پس از ماجرای اعلام بازنشستگی مسعوت اوزیل از تیم ملی فوتبال آلمان و متهم کردن مسئولان اتحادیه فوتبال آلمان به نژادپرستی، او را به باد انتقاد گرفته بود، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای» گفت:  اوزیل هوشمندانه پای بحث نژادپرستی را وسط کشید تا توجهات را از این حقیقت که برای مدت طولانی است که دیگر خوب بازی نمی‌کند، دور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد من رئیس‌جمهور نباید در مورد حل موضوع اوزیل و گوندوگان وارد می‌شد. باید اوزیل را مجبور می‌کردند که توضیحی در خصوص این ماجرا بدهد. مسعوت محصول خوبی در بازار است که مدیر برنامه‌هایش او را بهتر از چیزی که هست، نشان می‌دهد. یواخیم لو باید هر از چند گاهی به انگلیس سفر کند و بازی او را از نزدیک در آرسنال ببیند.  

وی در خصوص فعالیت باشگاه بایرن مونیخ در فصل نقل‌وانتقالات نیز اظهار داشت: ما در حال جمع‌آوری بودجه موردنظر برای انجام خریدی بزرگ در سال آینده هستیم. امسال اما ضرورتی ندیدیم که هزینه زیادی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی کنیم. آیا تابستان بعد اقدام به خرید بازیکن خواهیم کرد؟ این بسته به وضعیت بازیکنان‌مان خواهد داشت.

هوینس در انتقاد از فعالیت‌های برخی باشگاه‌ها در فصل نقل‌وانتقالات که به نوعی قانون بازی جوانمردانه مالی را نادیده می‌گیرند، تأکید کرد:  باید قانون بازی جوانمردانه مالی را به سطل زباله انداخت، چون اصلاً ارزشی ندارد و به صورت قانونی دور زده می‌شود.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: حتی اگر 500 میلیون یورو داشته باشیم، حاضر نیستیم 200 میلیون یورو را صرف خرید بازیکنی بکنیم چون هیچ بازیکنی اینقدر نمی‌ارزد. در این دو سه سال می‌خواهیم که بیشتر از آکادمی خودمان بازیکن بگیریم.

هوینس همچنین درباره وضعیت چند بازیکن بایرن یادآور شد: روبن و ریبری دیگر نمی‌توانند در هر بازی از ابتدا به میدان بروند. در مورد سباستین رودی باید بگویم که او می‌تواند از بایرن برود، اما نه در ازای 15 میلیون یورو. خوشحال می‌شوم بواتنگ در بایرن بماند، به هر حال احتمال جدایی او از جمع ما 50-50 است. همچنین تصمیم گرفتیم لواندوفسکی را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!

به گزارش "ورزش سه"، لگد معروف کلینزمن به بشکه تبلیغاتی که در بیرون از زمین قرار داشت در زمان حضورش در بایرن مونیخ حالا به بخشی افسانه‌ای از تاریخ فوتبال این باشگاه تبدیل شده است.

این ستاره سابق بایرن و تیم ملی آلمان حالا در گفتگویی درباره این اتفاق و جنونی که در آن زمان به او دست داده بود صحبت کرده است، اتفاقی که در رقابت‌های هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد و در خاطر هواداران بایرن ماندگار شد.

کلینزمن در گفتگو با درباره ناراحتی‌اش از این اتفاق و صحبتش با جووانی تراپاتونی که هدایت بایرن را برعهده داشت اظهار داشت:«من با گریه مقابلش ایستادم و گفتم استاد، متاسفم. نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد. سپس او به من گفت که همه چیز را فراموش کرده و مشکلی وجود ندارد. این اتفاقی است که از روی احساسات رخ می‌دهد. البته که پس از آن همیشه زیر نظر بودم.»

این اتفاق در بازی هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد. بایرن تحت هدایت تراپاتونی باید در خانه روبروی تیم قعر جدولی فرایبورگ بازی می‌کرد. آنها در نبردی نزدیک با بایرلورکوزن برای کسب عنوان قهرمانی بودند و اجازه هیچ لغزشی را نداشتند.

مشکل اینجا بود که بازی در دقیقه ۸۰ همچنان با تساوی بدون گل دنبال می‌شد. همین موضوع باعث شد که تراپاتونی تصمیم به تعویض کلینزمن بگیرد و این اتفاق او را عصبانی کرد. این بازیکن در حالی از زمین بیرون رفت که فحاشی می‌کرد و در نهایت به بشکه تبلیغاتی کنار زمین لگد محکمی زد.

او درباره این لگد گفت:«این لگد خیلی دردناک بود. آسیب جدی به مچ پایم زدم و به شدت خونریزی کرد. این اتفاق با بحث و درگیری به زبان ایتالیایی ادامه پیدا کرد و من و تراپاتونی مدام شروع به بحث کردیم. پس از بازی بلافاصله از تمامی اعضای تیم و همچنین از مربی در رختکن عذرخواهی کردم. این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد.»

با وجود اینکه بایرن و کلینزمن پس از این فصل راه‌شان را از یکدیگر جدا کردند اما باشگاه بایرن این تکه تاریخی از فوتبالش را تا امروز حفظ کرده است. این بشکه افسانه‌ای در حال حاضر در باشگاه بایرن قرار دارد.

دیگر خبرها

  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک