Web Analytics Made Easy - Statcounter


رویداد۲۴ جوانی با ورود خودرو به میان شماری از مردم در فرانسه دستکم 7 نفر را زخمی کرد که حال دو تن وخیم گزارش شده است.

 مرد جوانی در فرانسه با خودرو به میان جمعیتی رفت که در نزدیکی باشگاه شبانه تجمع کرده بودند.

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، جوانی ۱۸ یا ۱۹ ساله با نگهبان یک باشگاه شبانه در شهر «کمبره» مشاجره کرد و با خودرو به میان جمعیتی رفت که اطراف باشگاه ایستاده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اقدام به زخمی شدن دست‌کم ۷ نفر از جمله فرد نگهبان منجر شد که حال دو نفر وخیم گزارش شده است. خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که فرد خاطی دستگیر شده است.

این واقعه بامداد گذشته حوالی ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی رخ داد. بر طبق بیانیه‌ای که پلیس در این زمینه منتشر کرده ، جوان عامل این حادثه مست بوده و پس از اینکه نتوانسته وارد باشگاه شود، با خودرو به میان جمعیت رفته است.

پلیس تحقیقات بیشتر در این باره را آغاز کرده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جوان مست فرانسه زخمی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس گزارش شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی را در محله السلام واقع در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند که به دنبال آن تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های فلسطینی‌ها را در محله الزیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه نیز هدف قرار دادند. این جنگنده‌های متجاوز ساعتی قبل شمال اردوگاه النصیرات را بمباران کردند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز همزمان با حمله‌های جنگنده‌های این رژیم بخش‌های مختلف نوار غزه را زیر آتش گرفت.

این حمله‌های زمینی بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را در برگرفت. عناصر رژیم صهیونیستی بمب‌های دودزا به سمت فلسطینی‌های ساکن بیت لاهیا شلیک کردند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی محل تجمع آوارگان فلسطینی در نزدیکی مدرسه ابوعربان در اردوگاه النصیرات را بمباران کردند که به دنبال آن دست کم چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

روز گذشته وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت سه کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینی‌ها در این باریکه مرتکب شد. در این حمله‌ها ۳۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۵۹ نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6087210

دیگر خبرها

  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • فرهاد قائمیان: تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم