Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب حجت‌الاسلام آقای شیخ محمد قمی دامت توفیقاته

اکنون که سازمان تبلیغات اسلامی پس از یک دوره‌ی طولانی به مدیریت جناب حجت‌الاسلام آقای سیدمهدی خاموشی به رشد و توسعه‌ی کمّی و کیفی قابل توجه نائل گشته است، با تشکر از زحمات و تلاش‌ها و خدمات متراکم ایشان، جنابعالی را که بحمدالله  از دانش و ابتکار و انگیزه و نشاط جوانی برخوردارید به ریاست این سازمان منصوب میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است که با تصمیمی روشن‌بینانه و ژرف‌نگرانه با هدف تبلیغ و عرضه‌ی اندیشه‌ی تابناک اسلام ناب محمدی (صلوات‌الله علیه و آله) به جامعه‌ی انقلابی بویژه جوانان جویای حقیقت و معرفت، شکل گرفت. این سازمان بحمدالله طی حدود ۴ دهه اخیر منشاء خدمات و برکاتی بوده است و امروز ضرورت وجودی آن نه تنها کاهش نیافته بلکه ضریبی فزاینده یافته است.

تبیین و عرضه‌ی فکر و فرهنگ و معارف اسلامی با توجه به نیازهای روز و با نوآوری در ادبیات و روش‌ها بگونه‌ای که بر جان و دل مخاطبان بنشیند و وجود آنان را از کوثر حقیقت دین سیراب نماید، رسالت بسیار مهم این سازمان است.

رسالت دیگر این سازمان رصد و مقابله‌ی هوشمندانه با تهاجمات فکری و فرهنگی و تبلیغی و رسانه‌ای دشمنان دین و انقلاب و کشور است. دشمنانی که نه امروز بلکه از چند دهه‌ی پیش، هویت و شخصیت و باور و رفتار و سبک زندگی اسلامی- ایرانی مردم خصوصاً جوانان را هدف قرار داده و با شیوه‌ها و ابزارهای متکی به فناوری‌های ارتباطی و رسانه‌ای اعم از هنر و سینما و فضای مجازی و غیره، درصدد تهی کردن انقلاب از عقبه‌ی دینی و ایمانی و مردمی آن میباشند.

در این مسیر نورانی و بالنده، توفیق شما را از درگاه حضرت احدیت (جل و علا) خواستارم و شما را به تقوای الهی و سعه‌ی صدر، استفاده از ظرفیت‌های موجود و جذب همکاران فهیم و پر انگیزه و بهره‌گیری از اندیشه‌ها و روش‌ها و ابزارهای کارآمد و مؤثر توصیه می‌نمایم.

لازم است مسئولان کشور و نهادهای مختلف این سازمان را در انجام هر چه بهتر مسئولیت‌های مهم خود یاری کنند.

سیّدعلی خامنه‌ای

۲۸ مرداد ۱۳۹۷

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، در دیدار رؤسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به شهرت کرمان به "پایتخت مقاومت" به واسطه شهید سلیمانی تاکید کرد: عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی این استان نیز باید در شان این نام شکل بگیرد تا این معنای مهم تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای اینکه از فرصتی که حاج‌قاسم برای این خطه ایجاد کرده در جهت رشد اخلاقی و فکری و... استفاده شود نیاز به طراحی هوشمندانه و مبتکرانه و طرح‌های نو و خلاقانه است که روحانیت باید محور آن باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور در ادامه سخنانش با بیان اینکه عملیات شگفت‌انگیز، حیرت آور و مهم که به تعبیر سیاسیون و نیرو‌های تحلیل‌گر غربی معادلات جهانی را تغییر داد؛ تحت زعامت حکومت ولایت فقیه بود که ایران در حد یک ابرقدرت خود را نشان داد؛ افزود: این قدرت را اسلام و نیروی معنویت و ولایت فقیه به نظام داده و باعث افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات باید از ابعاد مختلف و با زبان گویا برای نسل نو بیان شود تا این نسل در جریان اتفاقات عظیم قرار بگیرد؛ متذکر شد: روحانیت نیز باید مجهز به اطلاعات و آگاهی و داشته‌های انقلاب باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور سپس در پاسخ به سوالی راجع به مسئله عفاف و حجاب در جامعه با این توضیح که باید سنجیده، با تدبیر و با برنامه در برخورد با پدیده طراحی شده دشمن عمل کرد؛ افزود: اندلسی کردن جوامع یکی از راهکار‌های جدی نظام استکبار برای از هم پاشیدن کشور‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه در مواجهه با پدیده بدحجابی نباید به برنامه فرهنگی و صرف تذکر اکتفا کرد؛ بیان داشت: ضرورت رعایت عفاف و حجاب هم شرعی و هم عقلی است و به لحاظ روانشناسی ثابت شده برای حفظ امنیت و سلامت جسمی و روحی زن، ضرورت دارد و به همین جهت در برخی جوامع زنان بعضاً مسلمان نیستند، اما پوشش اسلامی را انتخاب کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی به سمت حل مشکل رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد