Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@04:33:32 GMT

هنگام رانندگی زمان را برای دیگران متوقف نکنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۶۱۲۸

هنگام رانندگی زمان را برای دیگران متوقف نکنیم

از رانندگان انتظار می‌رود در خیابان‌هایی همچون خیابان علامه مجلسی که عرض محدودی دارد، از توقف دوبل جدا خودداری کنند چرا که با این اقدام سایر خودروهای عبوری نیز ناچار به توقف می‌شوند، پس با احترام به حقوق سایر شهروندان در رفت و آمدهای شهری زمان را برای دیگران متوقف نکنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- یک‌شنبه ساعت 20:30- معابر اطراف میدان امام حسین(ع) همچنین چهارباغ پایین، چهارراه تختی، میدان بزرگمهر، ورودی خیابان فروغی و میدان جمهوری اسلامی از مسیرهای پر تردد این لحظات شهر اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، خیابان شیخ‌مفید مسیر منتهی به خیابان شیخ‌صدوق با حجم زیادی از تردد خودروها رو به رو شده است.

مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه ترافیک سنگینی دارد، مشابه این وضعیت را می‌توان حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا مشاهده کرد.

سه راه هتل پل ورودی بلوار آیینه‌خانه به سمت پل فردوسی حرکت خودروها روان دیده می‌شود و مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

جنوب پل ابوذر همچنین چهارراه توحید حجم رفت وآمد پر حجم است، تردد خودروها در مسیر ورودی به خیابان دکتر بهشتی به دلیل توقف‌های دوبل به سختی امکان‌پذیر است.

در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی ترافیک سنگین و تردد خودروها به سختی صورت می‌گیرد، ترافیک در حوالی رمپ خروجی بزرگراه به سمت خیابان آتشگاه به حدی زیاد است که خودروها در حالت توقف کامل قرار دارند.

از رانندگان انتظار می‌رود در خیابان‌هایی همچون خیابان علامه مجلسی که عرض محدودی دارد، از توقف دوبل جدا خودداری کنند چرا که با این اقدام سایر خودروهای عبوری نیز ناچار به توقف می‌شوند، پس با احترام به حقوق سایر شهروندان در رفت و آمدهای شهری زمان را برای دیگران متوقف نکنیم.

اگر قصد دارید از بزرگراه شهیدصیادشیرازی خارج شده و وارد خیابان جی شوید و به سمت میدان احمدآباد حرکت کنید، بد نیست بدانید که طول این مسیر را در ترافیک سنگینی گرفتار خواهید شد.

در خیابان مسجدسید بار ترافیکی به سمت چهارراه تختی بسیار پر حجم است، خیابان پروین اعتصامی ترافیک روان و رفت وآمد خودروها روان دیده می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تخلفات رانندگي ترافيک اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قطار شماره ۳۱۹ مشهد-تهران که صبح امروز چهارشنبه به دلیل نقص فنی در سامانه نیروکشش یا همان لوکوموتیو در ایستگاه فولاد متوقف شده بود پس از رفع نقص به مسیر خود ادامه داد.

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان بیان کرد: این قطار اتوبوسی نه در محوطه بیرونی بلکه در ایستگاه فولاد در نزدیکی نیشابور ۵۶ دقیقه به دلیل نقص فنی متوقف بود که در سریع‌ترین زمان ممکن نقص فنی قطار برطرف شد.

وی در خصوص اعتراض مسافران گرفتار نسبت به عدم باز کردن پنجره قطار هنگام توقف گفت: قطار دارای سامانه تهویه بوده و فضای واگن بسته و ایزوله است و طراحی قطار به نحوی است که پنجره‌ها امکان باز شدن ندارند.

کد خبر 6094173

دیگر خبرها

  • توقف تردد خودروها در بعضی از خیابان های شهر ایلام به اثر سیلاب
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • این مسیر یکطرفه شد | ترافیک سنگین خودروها به سمت شمال
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد