Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی ایران با اشاره به نتایج روز نخست گفت: این کشتی ها نشان داد جمع بندی کادر فنی اشتباه نبوده است. ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، محمد طلایی، مربی تیم ملی کشتی بعد از کسب دو نشان طلا و یک برنز در روز نخست اظهار کرد: من قبلا هم گفتم و الان هم می‌گویم وقت مصاحبه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک‌عده یا مغرضانه اعتراض می‌کنند یا واقعا در جریان نیستند. وقتی کادر فنی چندین سال با یک سیستم کار می‌کند بالاخره تشخیص می‌دهد که کدام کشتی‌گیر در این مسابقات می‌تواند موثر باشد. ما تمام کشتی‌ها را آنالیز کرده بودیم و به این جمع‌بندی رسیدیم. خداراشکر علیرضا کریمی با کشتی‌های خود نشان داد جمع‌بندی کادر فنی اشتباه نبوده است و نتیجه گرفته می‌شود.

وی افزود: خود من روی مصطفی 50 _ 50 بودم چون کشتی آسیب دیدگی زیادی دارد و او هم از مصدومیت زانو گاهی اذیت می‌شود. من روی 97 و 86 کیلوگرم مطمئن بودم. انشالله فردا هم پرویز هادی موفق شود و رنکینگ خوبی بگیریم.

مربی تیم ملی کشتی ایران تاکید کرد: کشتی رضا هم جلوتر رفته است. اگر بتواند شرایط وزنی را حفظ کند روز به روز پخته‌تر عمل می‌کند.

طلایی در مورد کشتی گرفتن علیرضا کریمی در وزن بالاتر یادآور شد: این تصمیم فقط و فقط برای بازی‌ها بود. بعد از آن باید بررسی شود که در چه وزن‌های کشتی بگیرد و خودش ببیند در چه وزنی انتخابی شرکت می‌کند. ولی یک جایی هم هست که مهندسی است و باید تشخیص بدهید.

وی درباره 65 کیلوگرم نیز گفت: به نظر من مهران نصیری کشتی‌گیر خیلی خوبی است و لیاقت داشت که بیاید ولی در کشتی این مسائل پیش می‌آید. به هر حال بار روانی کشتی‌های اول بالاست.

انتهای پیام/

R1435/P1011199/S3,29/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سفر ترکیه حضور داشت یکشنبه گذشته به کشور بازگشت. او قصد دارد قبل از سفر به همراه مجید جلالی به کوالالاممپور برای حضور در کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا دیداری با مهدی تاج رئیس فدراسیون داشته باشد.

در این دیدار قرار است علاوه بر ارائه گزارش به رئیس فدراسیون درباره برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بازی‌های خردادماه تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در خصوص بدهی‌های معوقه کادرفنی تیم ملی ایران نیز صحبت شود.

تاج که وعده پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای کادر فنی را داده است قصد دارد طبق درخواست قلعه نویی با مربیان فعلی تیم ملی ایران تمدید قرارداد کند. همچنین آنتونیو مانیکونه دستیار ایتالیایی او نیز قرار است به زودی قراردادش تمدید شود تا به فعالیت خود با این تیم ادامه دهد.

باید دید خروجی جلسه این دو نفر که به احتمال زیاد تا پایان هفته آینده برگزار می‌شود چه سرنوشتی را برای دستیاران داخلی و خارجی قلعه نویی رقم می‌زند.

کد خبر 6086714

دیگر خبرها

  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد