Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-30@02:23:01 GMT

مرگ مرموز مرد میانسال در خانه زن ماساژور

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۷۷۱۴

مرگ مرموز مرد میانسال در خانه زن ماساژور



دو دوستم برای کاشت ناخن در خانه بودند اما حال مرد میانسال قبل از ماساژ ناگهان بد شد که برای وی آب بردم ولی...

به گزارش تسنیم، 17 مرداد سال جاری مردی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد پدرش از خانه خارج شده و به منزل بازنگشته است.

وی در اظهاراتش به بازپرس گفت: ساعت سه بعدازظهر پدرم برای خرید از خانه خارج شد و به سمت پارک شهر رفت اما دیگر به خانه بازنگشت، چند ساعت بعد نیز تلفن‌ همراه پدرم از دسترس خارج و خاموش شد که به همین دلیل نگران شدم و مفقود شدن پدرم را اعلام کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ثبت این شکایت، تیمی از مأموران آگاهی برای یافتن مرد مفقود شده دست به کار شده و در تحقیقات اولیه متوجه شدند زن جوانی آخرین بار با مرد مفقوده شده در تماس بوده است.

زن جوان با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و در تحقیقات اولیه از مرگ متوفی سخن به میان آورد و به کارآگاهان گفت: ماساژور هستم و در آرایشگاه خانگی مشغول کارم، روز حادثه متوفی با من تماس گرفت و گفت ماساژور می‌خواهد، من نیز به او گفتم در قبال ماساژ باید 100 هزار تومان پرداخت کند، وی به منزل من آمد، دو دوستم برای کاشت ناخن در خانه بودند اما حال مرد میانسال قبل از ماساژ ناگهان بد شد که برای وی آب بردم ولی کار از کار گذشته و وی فوت کرده بود.

وی ادامه داد: ترسیده بودیم و گمان کردیم مرگ وی به گردن ما بیفتد به همین دلیل با اوژانس تماس نگرفتیم، یکی از دوستانم گفت دوستش وانت دارد و می‌توانیم جسد متوفی را به خارج از خانه انتقال دهیم که شب‌هنگام دوست وی به خانه ما آمد و جسد متوفی را به خارج از تهران، حوالی جاده ساوه منتقل کرده و آنجا رها کردیم.

پس از اظهارات این زن، دو دوست دیگر وی نیز بازداشت شدند و همین اظهارات را تکرار کردند همچنین مشخص شد جسد متوفی توسط یک رهگذر در محل رهاسازی کشف و پس از حضور پلیس به پزشکی قانونی منتقل شده است که پسر متوفی با حضور در پزشکی قانونی جسد را شناسایی کرد.

هر سه متهم هم‌اکنون با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شده و تحقیقات درباره مشخص شدن علت اصلی مرگ متوفی و بررسی‌های بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.

به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری