Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@11:29:04 GMT

حمله سلطنت طلبان و «آمدنیوز» به محمدرضا گلزار +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۷۷۵۱

حمله سلطنت طلبان و «آمدنیوز» به محمدرضا گلزار +عکس

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جام نیوز، پنجشنبه شب اولین قسمت از مسابقه تلویزیونی «برنده باش» با مجری گری محمدرضا گلزار بر روی آنت شبکه سه رفت. نکته جالب توجه آنجاست که این برنامه در همان قسمت نخست درگیر حواشی قابل توجهی شد.

 

ماجرا به آنجا بر می گردد که در بخشی از این برنامه، محمد رضا گلزار از شرکت کننده پرسید: «بحرین در زمان کدام پادشاه از ایران جدا شد؟» که پاسخ این سوال در حکومت محمدرضا پهلوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این سوال باعث حمله گسترده ضد انقلاب و سلطنت طلبان به صفحه محمدرضاگلزار در اینستاگرام شد و این کاربران در فضای مجازی بدترین الفاظ را نسبت به این مجری محبوب سینما و تلویزیون به کار بردند.

 

کانال تلگرامی آمدنیوز که به انتشار اخبار دروغ شهرت دارد هم با طرح مسئله ای کذب بی ربط مدعی شد که این سوال برای فراموشی کنوانسیون حقوقی دریای خزر مطرح شده است تا این گونه فضا را برای حمله به گلزار فراهم کند.

 

 

علی ای حال کارنامه ننگین پهلوی و جدایی قسمتی از کشورمان در آن زمان بخشی از تاریخ کشورمان است که با فضاسازی ها از بین نخواهد رفت.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام آمدنیوز سلطنت طلبان محمد رضا گلزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است

️مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: جلوگیری از برداشت‌های غیر مجاز، اضافه برداشت‌ها و همچنین ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی در جامعه اهمیت فراوان دارد چرا که آب سرمایه ملی است که حفظ آن همت و همراهی جامعه و سایر دستگاه‌های مرتبط را در اجرای برنامه‌ها می طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مجید رستگاری امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در اولین جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی خواستار تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف طرح تعادل بخشی شد.

وی خواستار تلاش مضاعف و پیگیری های لازم در جهت تحقق اهداف برنامه عملیاتی طرح احیا و تعادل بخشی سال جاری و حفظ آب در آبخوان با هدف به تعادل رسانیدن وضعیت آبهای زیر زمینی استان شد.

️مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی تحقق برنامه های طرح تعادل بخشی را در راستای نجات آب و منابع آبی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در این راستا جلوگیری از برداشت‌های غیر مجاز، اضافه برداشت‌ها و همچنین ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی در جامعه اهمیت فراوان دارد چرا که آب سرمایه ملی است که حفظ آن همت و همراهی جامعه و سایر دستگاه‌های مرتبط را در اجرای برنامه‌ها می طلبد.

️رستگاری افزود: با اجرای برنامه های عملیاتی و برش‌های استانی طرح احیا و تعادل بخشی، می‌توان آب بیشتری را به بخش صنعت استان تخصیص دهیم که به مراتب بازدهی و اشتغال بیشتری به همراه خواهد داشت.‌

وی همچنین از مدیران امور خواست با تجهیز چاه‌های مجاز به ابزار اندازه گیری، چاه‌هایی که بیشترین ضرر را به آبخوان‌های استان وارد می کنند را شناسایی و در اولویت قرار دهند.

️مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: حفظ آبخوان‌ها مهم و برای استان حیاتی‌است و همه با هم باید در حفظ و نگهداری آبخوان‌ها تلاش کنیم و برخورد جدی‌تری با کسانی که برداشتهای بی‌رویه می کنند، انجام شود.

کد خبر 749480

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش عجیب مسعود فراستی پس از شنیدن نام محمدرضا گلزار و بهرام رادان
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • عکسی قدیمی هومن حاجی‌عبداالهی ، امیر غفارمنش و محمدرضا علیمردانی : فکر می کردند گذر زمان را حس نمی کنند!
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران