Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@15:28:34 GMT

گواردیولا و تمجید ویژه از ستاره آرژانتینی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۸۴۱۳

گواردیولا و تمجید ویژه از ستاره آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز و در دومین هفته لیگ برتر موفق شد با 6 گل هادرسفیلد را مغلوب کند که سرخیو آگوئرو در این دیدار 3 گل به ثمر رساند و عملکرد او مورد تمجید سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها قرار گرفته است.

 

 

گواردیولا گفت: "من از کسب 3 امتیاز و سبک بازی تیمم بسیار راضی هستم. ما بهتر از فصل گذشته شروع کردیم و در طور 90 دقیقه عملکرد خوبی ارائه دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فصل قبل هادرسفیلد در دیدار مقابل ما با 5 مدافع به میدان آمد و ما امروز تصمیم گرفتیم از 2 مهاجم استفاده کنیم و همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. فصل قبل ما نمی توانستیم به این سبک به دروازه رقبا حمله کنیم زیرا بنجامین مندی را به دلیل مصدومیتی طولانی مدت در اختیار نداشتیم اما حالا او با بازی هوشمندانه خود اجازه می دهد ما به روش جدیدی به سمت دروازه رقبا حمله کنیم.

 

کنترل آگوئرو و عملکرد او فوق العاده بود و من از زمانی که سرمربی سیتی شده ام آگوئرو را به این آمادگی ندیده ام. او با توپ و بدون توپ در شرایط بسیار خوبی قرار می گیرد. من قصد داشتم پیش از ثبت هت تریک آگوئرو را تعویض کنم اما او در زمین باقی ماند و باز هم موفق به گلزنی شد."

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب موفق شد با عملکردی فوق‌العاده با نتیجه ۲-۰ تاتنهام را شکست دهد و به رتبه هشتم برسد. پوچتینو پس از پایان بازی در نشست خبری شرکت و از نمایش تیمش ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

پیروزی امشب؟
یک عملکرد عالی از بازیکنان. در نیمه اول و دوم به خوبی دفاع کردیم و در حمله عالی بودیم. همان چیزی که می‌خواستم. به آنها تبریک می‌گویم.

انتظار این عملکرد خوب را داشتید؟
می‌دانستم که می‌بریم اما عملکرد فوق‌العاده تیم من را سورپرایز کرد. فکر می‌کنم این اولین بار است که در این فصل احساس خوشحالی می‌کنم، زیرا این لحظه‌ای است که بعد از ۱۰ ماه، تیم شروع به درک کرده که ما نیاز به رقابت و سخت‌کوشی داریم و در این بازی واقعا خوب بودیم.

این بهترین عملکرد چلسی تحت هدایت شما بود؟
نمی‌دانم، اما مهم‌ترین چیز بزرگی کار ماست. با همه شرایط و احساسات منفی، تیم نشان داد که کارمان را به خوبی جلو می‌بریم.

همچنان از شما انتقاد می‌شود، نظری دارید؟
سخت است که می‌بینم هر هفته حتی با عملکرد خوب تحت انتقاد و قضاوت هستم. اما این تصمیم من نیست که اینجا باشم یا نباشم. ما فقط می‌خواهیم جلو برویم و برنده شویم.

دیگر خبرها

  • تمجید ویژه از یک پرسپولیسی‌؛ او مدعی آقای گلی است!
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا