Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در استان یزد برگزار شد.
در این مراسم از مسئول و مدیران گروه جهادی شهید مهدی فتوحی ناحیه مقاومت بسیج اردکان به‌عنوان موفق‌ترین گروه جهادی در سطح سپاه الغدیر استان یزد با اهدا لوح افتخار سازمانی تجلیل شد.
سردار فتح‌الله جمیری در این لوح افتخار خطاب به مسئول و مدیران گروه جهادی شهید مهدی فتوحی اردکان آورده است که؛ در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده مبتنی بر فرآیند اشراف کلی فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در وضعیت و عملکرد سال 1396 مفتخر به کسب رتبه موفق‌ترین گروه جهادی در سطح سپاه الغدیر استان یزد در جشنواره مالک اشتر گردیده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: بدیهی است این موفقیت، مرهون تلاش و مجاهدت یکایک شما عزیزان و خدمتگزاران آن رده می‌باشد. این‌جانب بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم و انشا الله این افتخار در سال‌های آتی نیز حفظ گردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی

دریافت 43 MB

تصویربردار و خبرنگار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088611

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ