Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:24:05 GMT

تحریف در جهت تخریب جامعه از توطئه های دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۹۱۳۳

تحریف در جهت تخریب جامعه از توطئه های دشمن است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر جمشیدنژاد در نشست هم‌اندیشی جانشینان شورای پدافند غیرعامل شهرستان‌های گیلان که در محل سالن اجتماعات مرکز کنترل مدیریت بحران استانداری برگزار شد، برداشت دقیق نسبت به پدیده‌های محیطی را ضروری دانست و افزود: وقایع محیطی را به درستی تحلیل و با اقدامات پیشگیرانه در جهت رفع مسائل و مشکلات تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه هر پدیده از لحاظ تحلیلی متأثر از دو عامل بیرونی و داخلی است و تصریح کرد: استکبار جهانی به عنوان عامل بیرونی تلاش می کند تا منطقه خاورمیانه را به منطقه‌ای بحرانی تبدیل کرده و اظهارات مقامات سیاسی و نظریه پردازان این کشورها گویای این مدعا است.

وی با اشاره به حضور نظامی آمریکا و متحدانش به اشکال مختلف در لیبی، سوریه، عراق و افغانستان و یمن، افزود: باید با تمام توان در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم.

جمشیدنژاد شرایط اقتصادی را از جمله عوامل تاثیر گذار داخلی دانست و گفت: با پیش‌بینی، برآورد و اقدام متناسب و تأثیرگذار در جهت هدایت افکار عمومی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تحریف در جهت تخریب جامعه از دیگر توطئه های دشمنان است ادامه داد: در این راستا دشمنان بخشی از واقعیت را بازگو کرده و انحراف را ایجاد و بر اساس آن شروع به تخریب می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان یادآورشد: باید با فکر، اندیشه و بهره‌گیری از ظرفیت اندیشمندان، صاحبان نظر، رسانه و دانشگاهیان در جهت تنویر افکار عمومی تلاش کنید.

جمشیدنژاد بر ضرورت آشنا ساختن افکار عمومی با واقعیت‌ها تاکید و تصریح کرد: ارائه تحلیل درست و مناسب از تحلیفاتی که به عنوان تخریب از سوی دشمنان انجام می‌شود ضروری است.

وی بر لزوم ارتباط مناسب با تشکل‌های اجتماعی تأکید کرد و افزود: باید با بازگو کردن مسائل و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات آنان در جهت اصلاح رویه و تأثیر دادن در تصمیمات اتخاذی بهره گیریم.

کد خبر 4379408

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری گیلان رشت مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر احتکار شهرکرد گرگان مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با اشاره به گزارش برخی مقامات ارشد آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر نقض قوانین بین‌المللی در غزه توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خود را مقید به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی نمی‌داند؛ چرا که هزینه و شخصیتی برای خود متصور نیست.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه اشاره کرد و با بیان اینکه صهیونیست‌ها مشروعیت خود را در بین افکار عمومی و جهان به شدت در خطر می‌بینند، گفت: نتانیاهو برای بقای خود در قدرت، حتی ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند و به هر قیمتی به دنبال پیروزی بر حماس و یا گسترش دامنه جنگ در منطقه است تا افکار عمومی را برای حمایت از خود متقاعد کند؛ البته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هر دو راهبرد شکست خورده است.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: نتانیاهو تلاش می‌کند که به هر شکلی کابینه و قدرت خود را حفظ کند؛ اما تلاش‌های مذبوحانه، ثمری نخواهد داشت و به زودی شاهد پیروزی مقاومت و مردم مظلوم غزه خواهیم بود.

کد خبر 6092982 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند