Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت انگلیس اعلام کرد که حمایت مالی از برخی برنامه‌ها در مناطق تحت سیطره شورشیان سوریه در شمال غرب این کشور را متوقف کرده است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت انگلیس به خبرگزاری رویترز گفت: بعد از اینکه اوضاع در برخی مناطق تحت سیطره شورشیان وخیم شد ما حمایت از برخی برنامه‌هایمان را که مربوط به بعد انسانی نبود، کاهش دادیم اما همچنان به کسانی که نیاز شدیدی به حمایت و بهبود امنیت و ثبات دارند، کمک می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه تایمز پیشتر نوشته بود که تصمیم تشکیل نیروی پلیس مستقل از سپتامبر لغو خواهد شد. این درحالی است که انگلیس همچنین درحال بازنگری در طرح حمایت مالی از شوراهای محلی است و احتمالا در پایان سال مالی این طرح‌ها متوقف شوند.

در گزارش دولت انگلیس آمده است: وزارت خارجه و اداره توسعه بین‌المللی به این نتیجه رسیدند که دیگر امکان ادامه برنامه‌های کمک به مناطق شمال غربی سوریه (محل استقرار هیئت تحریر الشام و دیگر گروه‌های شورشی) وجود ندارد.

دولت انگلیس اعلام کرد که طی سال مالی ۲۰۱۷-۲۰۱۸، ۱۵۲ میلیون پوند (۱۹۳.۸۵ میلیون دلار) برای برنامه‌هایبه اصطلاح انسان دوستانه در سوریه هزینه کرده است.

انگلیس در سال ۲۰۱۳ کمک‌های خود به شورشیان سوری را افزایش داد و آن‌ها را به خودروهای زرهی مجهز کرد و آموزش داد.

شمال غرب سوریه آخرین منطقه اصلی است که تحت سیطره شورشیان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام انگليس شورشیان سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان

رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

به گزارش ایسنا، اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا امروز (پنجشنبه) در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر موقت لبنان و نیکوس کریستودولیدس، رئیس جمهوری قبرس خاطرنشان کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

براساس گزارش العربیه، رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرد که این بودجه از سال جاری میلادی تا سال ۲۰۲۷ در دسترس لبنان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: «اتحادیه اروپا همچنین از نیروهای مسلح لبنان با تجهیزات و آموزش برای مدیریت مرزهای این کشور حمایت خواهد کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: جنگ را متوقف کنید
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق