Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، زهرا امینی، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی امروز دوشنبه، 29 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و امامت(عید قربان تا غدیر) که فرصتی مناسب و ارزشمند در راستای کمک مردم نوع‌دوست به تمامی نیازمندان و اقشار کم‌درآمد است، تمامی ادارات شهرستانی و مراکز دولتی آماده دریافت نذورات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینی در خصوص جذب مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی به مناسبت عید قربان گفت: مردم در روش سنتی می‌توانند به مراکز بهزیستی از جمله ادارات و مراکز دولتی بهزیستی در سراسر استان مراجعه کنند و نذورات و گوسفند قربانی خود را تحویل این مراکز دهند.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در ادامه افزود: همچنین شماره حساب برای واریز وجوه به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی به شماره 2173455204003 بانک ملی و شماره کارت 6037991899901403 اعلام می‌شود.
وی تصریح کرد: شاید کسی نتواند گوسفند کامل نذر کند بنابراین اینگونه افراد می‌توانند با مشارکت چند نفر دیگر این کار را انجام دهند.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: بنا بر توصیه‌های انجام‌شده برای رعایت مسائل بهداشتی از توزیع گوشت گرم ذبح‌شده در همان روز خودداری و گوشت‌های اهدایی به مدت 24 ساعت در یخچال یا سردخانه نگهداری و سپس در بین نیازمندان توزیع می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی بهزیستی استان مرکزی نذورات عید قربان عید قربان استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد خادمیان مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن روند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن را توسط بانک‌ها تشریح کرد و گفت: تاکنون به تعداد یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در «سامانه» ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر دارای شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن در ادامه تاکید کرد: از تعداد واجدین شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

وی افزود: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها پرداخت تسهیلات را به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

کد خبر 6096712 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • برگزاری رایگان کلاس‌های آمادگی برای زایمان در یزد
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند