Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@22:29:07 GMT

دوازدهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۲۱۴۴

دوازدهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر برگزار شد

پول‌نیوز - دوازهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر با معرفی کارآفرینان برتر امروز در سالن ۱۷ شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این جشنواره عیسی منصوری، معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ماندن در حوزه کار آفرینی را در شرایط جنگ اقتصادی دشوار دانست و ار کارآفرینانی که در شرایط عدم قطعیت اقتصادی کار میکنند را کاری ویژه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کسانی که در این شرایط جنگ اقتصادی فعالیت کارآفرین میکنند شهدا و پهلوانان این جنگ هستند.

در این مراسم همچنین رحیم سرهنگی مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت کار به تشریح جزئیات برگزاری این جشنواره پرداخت.

وی در تشریح فرایند برگزاری این جشنواره نیز گفت: برای برگزاری دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر، ثبت نام کارآفرینان از نیمه دوم سال 1396 درسامانه کارآفرینان برتر (WWW.karafarinanebartar.ir) آغاز شد. تعداد کل ثبت نام شدگان در 31 استان کشور 6158 نفر بودند که از این تعداد 80درصد را مردان و 20 درصد را زنان تشکیل دادند.

سرهنگی ادامه داد: همچنین از این تعداد ثبت‌نامی در سامانه جشنواره، 20 درصد در بخش کشاورزی، 41درصد در بخش صنعت و 39 درصد در بخش خدمات بودند. در این فرایند 4312 طرح از مرحله اول که شامل دلایل حضور در جشنواره و ورود به عرصه کارآفرینان و پاسخ به سوالات نوآوری بود عبور کردند. مرحله دوم داوری شامل گردش مالی و اشتغال(رشد ترکیبی) طرح‌ها بود که تعداد 349 طرح نیز از این مرحله عبور کرده و به بخش اختصاص داور راه پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه این روند هر طرح توسط سه داور بومی، غیربومی و تخصصی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، افزود: پس از ارزیابی طرح‌ها توسط داوران مربوطه و تعیین امتیاز، بازدید میدانی از طرح‌ها صورت پذیرفت و پس از پالایش امتیازات و بررسی نتیجه بازدیدهای میدانی تعداد 167 نفر به عنوان برگزیدگان استانی انتخاب شدند که از این تعداد 81 نفر در بخش صنعت، 45 نفر در بخش کشاورزی و 41 نفر در بخش خدمات فعالیت داشتند.

در ادامه با بررسی میانگین رشد چهار ساله طرح‌ها و تعیین حد نصاب رشد بنگاه‌ها(شرکت‌ها) تعداد 42 طرح جهت ارزیابی در سطح ملی انتخاب و نسبت به بازدید میدانی و ارزیابی آنها توسط داوران ملی اقدام شد که از این تعداد 16 طرح در بخش صنعت، 10 طرح در بخش کشاورزی و 16 طرح در بخش خدمات فعالیت داشتند.

به گفته وی بعد از بازدید میدانی از طرح‌های کارآفرینان منتخب توسط داوران ملی، و جمع‌بندی نتایج داوری‌ها در کارگروه علمی و شورای سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره، تعداد 10 کارآفرین بعنوان کارآفرین برتر ملی سال 1396انتخاب شدند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: جشنواره ملی کارآفرینان پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند

.بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود

:این خبر و خبر‌های دیگر در بسته کتاب هفته 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر