Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کرمان، محمد جعفر علیزاده در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال احداث سینای زرند، با اشاره به زلزله خیز بودن این ‌شهرستان گفت: احداث بیمارستان مجهز و مقاوم از مهم‌ترین نیازهای موجود در شهرستان زرند است.

وی با بیان اینکه سال گذشته عدم تخصیص اعتبارات کافی منجر به تاخیر در اجرای عملیات اجرایی این بیمارستان شد، ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات مناسب در سال جاری عملیات احداث پروژه تا بهمن ماه به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی از خرید به موقع  و نصب تمام تجهیزات تاسیساتی این بیمارستان علیرغم‌ مشکلات بازار خبر داد و تصریح کرد: پیشرفت کلی پروژه ۹۰ درصد است.

علیزاده تصریح کرد: بیمارستان ۲۴۴ تخت خوابی زرند یکی از بزرگ ترین پروژه های بیمارستانی کشور و از مهم ترین پروژه های درمانی افتتاحی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می رود.

کد خبر 4379684

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره راه و شهرسازی کرمان زرند وزارت راه و شهرسازی مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر روز خبرنگار کرمانشاه بوشهر احتکار شهرکرد گرگان مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد