Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای هتک حرمت و کشف حجاب اجباری بانوان ایرانی در فرودگاه تفلیس افکارعمومی در شبکه اجتماعی را به شدت جریحه‌دار کرد.

سرویس سیاست مشرق - ماجرای هتک حرمت به زنان محجبه ایرانی در فرودگاه تلفیس احساسات بسیاری را در فضای مجازی جریحه دار کرد. افکارعمومی در شبکه اجتماعی توئیتر گلایه مختلفی به مسئولین وزارت خارجه درباره عدم برخورد مناسب با این موضوع و همچنین عواملی که چنین هتک حرمتی را انجام دادند، ابراز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد افکارعمومی در این ماجرای تلخ و حیثیتی وقتی بیشتر شد که اطلاع رسانی شد سال گذشته نیز چنین اتفاقی در گرجستان برای بانوان ایرانی افتاده بود و وزیر خارجه کشورمان به مقامات این کشور تذکر داده بود اما گرجستانی‌ها به این تذکر وزیر خارجه ایران وقعی ننهادند.

بیشتر بخوانید:  فیلم/ جزئیات هتک حرمت زنان ایرانی در فرودگاه تفلیس! هتک حرمت مأموران گرجستانی به زنان ایرانی در فرودگاه تفلیس سفیر گرجستان به وزارت خارجه احضار شد

روایت یکی از بانوانی که مورد هتک حرمت در فرودگاه تفلیس قرار گرفته بود و از وی خواسته بودند که حجاب خود را بردارد نیز در نوع خود قابل تامل است. وی ابراز داشت که با خانم دیگری که ملیتی غیر ایرانی و حجاب داشت، چنین برخوردی صورت نگرفت و تنها به بانوان ایرانی هتک حرمت شده است.

افکارعمومی همچنین از سکوت مدعیان حمایت ازحقوق زنان بخصوص معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گلایه کردند که چرا در برابر این مسئله سکوت پیشه کرده است. شهیندخت مولاوردی، معاون سابق امور زنان و خانواده نیز در همین زمینه سکوت کرده که این موضوع از چشمان تیز بین افکارعمومی پنهان نماند.

نگاهی به صفحه شبکه توئیتر معصومه ابتکار نشان می‌دهد که معاون امور زنان و خانواده واکنشی به این موضوع از خود نشان نداده است.

برخی هم اعتراض کردند که چرا در موارد دیگر که بوی منفعت سیاسی می‌دهد‎ مدعیان حقوق زنان خصوصا اصلاح طلبان غوغا به راه می اندازند اما در این مسئله استاندارد دوگانه دارند و سکوت کرده‌اند.

در این باب موضوع وعده رئیس جمهور در خصوص بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی نیز مورد انتقاد کاربران شبکه اجتماعی توئیتر قرار گرفت.

در ادامه نظر کاربران شبکه اجتماعی توئیتر را در این خصوص می‌خوانید که در خود نکات انتقادی قابل توجهی را به همراه دارد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ بانوان ایرانی تفلیس حقوق زنان فرودگاه گرجستان محمد جواد ظریف معصومه ابتکار هتک حرمت بانوان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس

تین نیوز

تصویری از میز و صندلی های فرودگاه جیرفت خبرساز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، یکی از سوژه های جدید شبکه های اجتماعی در چند روز اخیر، تصویری از میز و صندلی های فرودگاه جیرفت است که از زمین تا آسمان با صندلی های فرودگاه ها توفیر دارد.

همشهری آنلاین نوشت: همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، این فرودگاه به جای صندلی های فلزی معمول، به مبلمان استیل مجهز شده است! یکی از کاربران فضای مجازی این عکس را منتشر کرده و نوشته: «عاشق صندلی های فرودگاه جیرفت شدم، حس می کنی اومدی خواستگاری!» ما هم فکر می کنیم هرکدام از مسئولان فرودگاه هرچه در خانه داشته آورده و دور هم فرودگاه درست کرده اند! چون هر جور حساب کنی، این مبلمان به این فضا نمی آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد