Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین پارسایی قصد دارد رمان «بینوایان» نوشته ویکتور هوگو را در قالب اثری موزیکال کارگردانی کند. وی پیش از این موزیکال «الیور توئیست» نوشته چارلز دیکنز را سال گذشته در تالار وحدت به صحنه برد. 

این رمان از زندگی چند شخصیت و تمرکز بر محکوم سابقه داری به نام ژان والژان و به رستگاری رسیدن او شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بینوایان» با بررسی ماهیت قانون و بخشش، سیاست ها، فلسفه اخلاق، ضد اخلاقیات، قضاوت ها، مذهب، نوع و ماهیت عشق را شرح می دهد.

حسین پارسایی پیش از این نمایش هایی چون «سراب»، «بانوی آب و آیینه»، «سردار مهر و ماه» و «الیور توئیست» را به صحنه برده است.

کد خبر 4379763 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران تئاتر موزیکال حسین پارسایی مردم علیه احتکار تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی سینمای مستند سریال ایرانی کنسرت موسیقی موسیقی پاپ عزت الله انتظامی انیمیشن درگذشت چهره ها آلبوم موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد

کاربری به نام بابک با انتشار یک عکس در توییتر نوشت: میوه فروش می‌خواد بگه وارداتیه و گرونتر بفروشه یه برچسب خارجی میزنه روش. حالا هرچی هم روش نوشته باشه مهم نیست مثلا رو گوجه سبز نوشته باشه هندونه.

منبع: برترین‌ها

tags # میوه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • ده هزار نفر «شازده کوچولو» را دیدند
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • انتشار کتابی از عدنان غُریفی در اولین سالگرد درگذشتش
  • زبان طنز نیشدار است