Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - فرماندار دهلران گفت: کارخانه آرد از فعال ترین واحدهای تولیدی این شهرستان است که روزانه حدود 50 تن از این محصول را تولید و به بازار عرضه می کند.

سید حسینعلی موسوی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی دهلران به خبرنگار ایرنا گفت: هشت واحد تولیدی در این شهرک فعال هستند که در مجموع منجر به اشتغالزایی برای 85 نفر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارخانه آرد این شهرستان از فعال ترین واحدهای تولیدی منطقه است که روزانه 50 تن آرد مرغوب و باکیفیت تولید و برای واحدهای نانوایی در شهرستان های دهلران، آبدانان ، مهران و ایلام استفاده می شود.
فرماندار دهلران با اشاره به تولید روزانه یک هزار و 500 کیسه در واحد تولید کود شیمیایی شهرک صنعتی دهلران یادآور شد: کودهای تولیدی این واحد در بسیاری از نقاط کشور توزیع و مورد استفاده قرار می گیرند.
موسوی همچنین به فعالیت واحد پلاسکوی مستقر در شهرک صنعتی دهلران که مواد اولیه آن از تهران تامین می شود، اشاره کرد و گفت: این مرکز برای هشت نفر ایجاد اشتغال کرده و روزانه 2 تن پلاستیک در واحد پلاسکوی این شهرک تولید می شود.
وی اضافه کرد: 274 برگ سند تفکیکی شهرک صنعتی دهلران به مساحت 150 هکتار سال گذشته پس از 17 سال تدوین شد.
شهرستان 65 هزار نفری دهلران در 228 کیلومتری جنوب ایلام با توجه به دارا بودن ذخائر عظیم انرژی و همچنین زمین های کشاورزی حاصلخیز از قطب های اصلی تولید در استان ایلام است.
7175/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد دهلران شهرك صنعتي توليد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال