Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار از ارایه خدمات رایگان ورزشی در این موسسات به جامعه ایثارگری خبر داد و گفت: در حال رایزی برای ساخت فیلم سینمایی شهید بهشتی هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، محمدرضا پورحاج رضایی، مدیر کل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار امروز 29 مردادماه در نشست خبری گفت: موسسه فرهنگی ایثار وابسته به بنیادشهید و ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این موسسه‌ها در سه فاز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی وظیفه خدمت‌رسانی دارند و هدف آنها توانمندی ایثارگران است تا به لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار گیرند.

 

حاج رضایی با بیان اینکه توانمندسازی جامعه هدف در سلامت جسم موجب کاهش هزینه های درمانی می شود، گفت: همه جامعه هدف و ایثارگری آزادگان، خانواده شهدا و افراد تحت تکفل آنان به صورت رایگان می توانند از خدمات ورزشی موسسه ایثار استفاده کنند.

 

وی افزود: سال گذشته بیش از 3 میلیون و 260 هزار نفر از مراکز ایثار در سراسر کشور استفاده کردند.

 

مدیرعامل موسسه ایثار با بیان اینکه در 26 استان شعبه داریم، تصریح کرد: در استان قم نیز در آستانه عید غدیرخم شعبه بیست و هفتم افتتاح می شود.

 

وی با یادآوری استفاده رایگان ایثارگران از خدمات ورزشی گفت: خدمات توانبخشی و فرهنگی با تعرفه های تخصیص داده شده ارایه می شود.

 

پورحاج‌ رضایی با اشاره به خودگردان بودن موسسه گفت: ناگزیر هستیم از ظرفیت مازاد مراکز برای افراد غیر ایثارگر نیز استفاده کنیم و با آنان با قیمت تمام شده حساب می شود.

 

وی با بیان اینکه پروژه فرهنگی ورزشی و توانبخشی بقیه الله در زعفرانیه ساخته شده است، گفت: تا پایان سال این پروژه به اتمام می رسد و امیدواریم اعتبارات عملیاتی شود. همچنین در هفته دفاع مقدس اولین مرکز تخصصی پخش رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب در بازار کتاب انقلاب افتتاح می شود.

 

مدیرعامل موسسه ایثار از ساخت فیلم فاخر در حوزه سینما برای شهید بهشتی خبر داد و گفت: فیلمنامه این فیلم را فرهاد توحیدی را نوشته است و ما به دنبال سرمایه گذار هستیم که با بنیاد فارابی نیز رایزنی کرده ایم.

 

وی ادامه داد: بنیادشهید و امور ایثارگران سیاستگذاری می کند و موسسه ایثار مجری طرح می شود.

 

وی با اشاره به تخصیص بودجه برای پروژه های فرهنگی، ‌ورزشی و توانبخشی ایثارگران گفت: 50 درصد بودجه را بنیادشهید و 50 درصد را استانداری ها می دهند که بنیادشهید تمام اعتبارات را تخصیص داده است اما در برخی از استان ها برخی 50 درصد و برخی از استاندارها 20 درصد تخصیص داده اند اما میانگین پیشرفت پروژه ها 75 درصد بوده است.

 

پورحاج رضایی بیان کرد: امیدواریم با رایزنی های انجام شده تا پایان سال 98 پروژه های فرهنگی، ورزشی و ایثارگران در 10 استان تکمیل شود و برای تکمیل پروژه ها به 280 میلیون تومان اعتبارات نیاز داریم.

 

وی در پایان یادآور شد: تمام جامعه هدف با اهداف تحت تکفل می توانند با ارایه کارت شناسایی از خدمات ورزشی به صورت رایگان و از خدمات فرهنگی و توانبخشی با تخفیف بهره مند شوند.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس عزت الله انتظامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل بازی های آسیایی ۲۰۱۸ نان روزنامه روزنامه های ورزشی فوتبال ایران عید غدیر شهید بهشتی سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:  بزرگترین طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی در قالب طرح شهید سعید شبان در استان آغاز شده است.

حبیب اله قربانی افزود: در قالب این طرح، گروه‌های مشخص شده هر پنجشنبه از باشگاه‌های سطح استان بازدید و بر روند اصولی و وضعیت آنها در راستای ارتقای سلامت و کیفیت خدمات نظارت خواهندداشت.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و مصوبات کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌های ورزشی دارا بودن مجوز، عضویت ورزشکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی (بیمه ورزشی) به منظور برخورداری از خدمات درمانی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته، حضور مربیان واجد شرایط، رعایت استانداردهای محیطی، مسایل بهداشتی، رعایت تعرفه‌های مصوب بر اساس طرح رتبه بندی و ممنوعیت خرید و فروش مواد نیروزا  در اولویت بازرسین این طرح در مراجعه به باشگاه‌های ورزشی قرار دارد.

قربانی گفت: این طرح به نام شهید شاخص ورزش کشور، شهید سعید شبان نام‌گذاری شده و تلاش خواهدشد با اجرای آن شاهد ارتقای هر چه بهتر شاخص های سلامت باشگاه‌های ورزشی در استان باشیم.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا