Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فرشاد جانفزا، مهاجم تیم فولاد خوزستان که در استقلال خوزستان و فولاد عملکرد خوبی داشت و گل های زیادی را به ثمر رسانده بود ، پس از هفته چهارم لیگ هجدهم فوتبال ایران تصمیم گرفت، قراردادش را با سرخپوشان جنوب کشور فسخ کند.

دلیل جدایی جانفزا از فولادی ها، اختلاف با پورموسوی، سرمربی تیم و کم بازی کردن عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، اعلام کرد که از فولاد جدا می شود.

طبق شنیده ها او از نفت مسجد سلیمان که هدایتش با عبدالله ویسی، سرمربب سابق جانفزا است، پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد نفتی خواهد شد.

گفتنی است این بازیکن جوان در چهار هفته سپری شده از لیگ هجدهم برای فولاد بازی نکرد و حالا باید دید برای ادامه فصل می تواند در ترکیب نفت مسجد سلیمان بازی کند یا خیر؟

تیم فولاد خوزستان با کسب 7 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ قرار دارد و چهارشنبه هفته جاری باید در پنجمین بازی خود به مصاف استقلال برود.

نفت مسجدسلیمان هم با کسب ۳ امتیاز چهاردهم است.

بیشتر بخوانید: ترکیب تیم ملی امید مقابل میانمار اعلام شد

انتهای پیام/

وضعیت جانفزا در لیگ فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد

 سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ویسی: اگر فدراسیون عرضه ندارد، شورای امنیت ملی وسط بیاید!

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم