Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتباطات > تصویری - همشهری آنلاین:
نگارخانه مژده عصر نخستین جمعه شهریورماه میزبان حراج تابستانی عکس از ۷۸ هنرمند عکاس می‌شود. مجله عکاسی

به گزارش هنرآنلاين، نمايشگاه‌گرداني اين حراج تابستانی عکس را در نگارخانه مژده بابك حقي بر عهده دارد که از چهار نسل عکاسی ایران آثاری را به تماشا و فروش می‌گذارد و از نظر تکنیک و رویکرد موضوعی طیفي گسترده از سلایق را بازتاب می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار بسیاری از عکاسان بنام ایران در این رویداد حضور دارد؛ از زنده‌ياد عباس کیارستمی تا آرمان استپانیان، شادی قدیریان، سیامک زمردی، افشین شاهرودی، فرشاد فرشته‌حکمت، نادر داوودی، بابک کاظمی، مجید کورنگ بهشتی، فرشاد فدائیان، مسعود زنده‌روح کرمانی، اشکان تیرداد، آزیتا سمناک، سروش میلانی‌زاده، وحید تهامی، مهسا کریمی، سارا ساسانی، روشنک صدر، امید محکمی و...

حقی درباره اين نمايشگاه چنين نوشته است: آنچه شما می‌خرید نه یک عکس که بهای نگاه شخصی هنرمند و هنر او در پالایش واقعیت بیرونی و برجسته کردن یک مفهوم است اما چرا هنوز مخاطبان و خریداران آثار هنری به اندازه کافی به آثار عکاسی در مقایسه با سایر هنرها اقبال نشان نمی‌دهند و چگونه می‌توان آنها را بیشتر با ارزش عکس در مقام اثر هنری آشنا کرد؟

حراج تابستانی عکس پس از افتتاح در عصر دوم شهریور تا 9 شهریور در نگارخانه مژده به نشانی سعادت‌آباد، خیابان خیابان علامه‌شمالی، خیابان 18 شرقی، شماره 27، زنگ اول هر روز جز شنبه‌ها از 12 تا 20 و جمعه‌ها از 16 تا 20 دایر است.

در همین زمینه: پیرشدن پای دیوار گالری نمایش پرتره‌های صفر و یک سرمدی در ویستا گالری‌گردی در نیمه تابستان ۹۷

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین نمایشگاه «ماه دوم» شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و هنرمندان تجسمی در حرکتی بشردوستانه درآمد حاصل از فروش آثار این نمایشگاه را جهت حمایت از کودکان غزه اختصاص خواهند داد.

پس از برگزاری موفق دومین نمایشگاه «ماه دوم» که در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ با استقبال خوب هنرمندان شاخص و شهروندان، روبه‌رو شده بود، سومین نمایشگاه «ماه دوم» با کیوریتوری محمدعلی سعیدی زیر نظر مدیریت هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه «ماه دوم» در اردیبهشت ۱۴۰۳ با مشارکت هنرمندان مطرح و نمایش منتخبی از آثار ۳۰ هنرمند معاصر شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه تا ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج‌شنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ به غیر از ایام تعطیل دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه آثاری از ناصر اویسی، رضا بانگیز، اردشیر بروجنی، بهمن بروجنی، صادق بریرانی، طاها بهبهانی، صادق تبریزی، بهنام جلالی جعفری، هادی جمالی، مهدی حسینی، ابراهیم حقیقی، مصطفی خزایی، کامبیز درم‌بخش، محمدعلی سعیدی، هوشنگ سیحون، پرویز شاپور، منیژه صحی، امیر شاهرخ فر یوسفی، منصور قندریز، عباس کیارستمی، مارکو گریگوریان، مرتضی گودرزی دیباج، حسین محجوبی، اردشیر، ایراندخت و بهمن محصص، مرتضی ممیز، بهداد نجفی اسدالهی، احمد نصرالهی و رضا هدایت در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۶۰۴۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6087671

دیگر خبرها

  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • «شیخ اجلّ» یکی از چهار عنصر ادبی ایران است
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»