Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@15:56:31 GMT

پارسایی موزیکال «بینوایان» را اجرا می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۷۲۴۸

پارسایی موزیکال «بینوایان» را اجرا می‌کند

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، امروز دیگر به طور رسمی اعلام شد حسین پارسایی قرار است نمایش موزیکال «بینوایان» اثری از ویکتور هوگو را در فصل پاییز روی صحنه ببرد. اگرچه در این خبر اعلام نشده است که بازیگران و محل اجرای نمایش کجاست؛ اما طبق تحقیقات خبرنگار تسنیم، نمایش قرار است در هتل اسپیناس پالاس روی صحنه رود که این روزها به محل اجراهای کنسرت مؤسسه ققنوس بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد فروش بلیت‌های بینوایان نیز در سامانه ققنوس، ایران‌نمایش صورت بگیرد.

درباره بازیگران نمایش نیز روایات بسیاری وجود دارد و نام‌هایی چون بهرام رادان، ترانه علیدوستی و محسن تنابنده برای اجرا در این نمایش موزیکال شنیده می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد حضور بازیگرانی چون پریناز ایزدیار، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا در این اجرا قطعی است.

پارسایی که قصد داشت در تالار وحدت رکورد قیمت بلیت را بشکند و در ابتدا بلیت فروشی اولیورتوئیست را با قیمت 120هزار تومانی آغازیده بود، به نظر قصد دارد در اجرای جدید خود از بلیت‌های 250هزار تومانی رونمایی کند که در صورت رسیدن به ثبات اقتصادی می‌تواند تا سالیان سال رکورددار باقی بماند.

این نمایش که در قالب عظیمی اجرا خواهد شد، از ماه‌های پیش مراحل تولیدش آغاز شده است و حتی شواهد نشان می‌دهد تولید اثر شرایط عدم حضور مداوم حسین پارسایی در ایرانشهر را نیز فراهم کرده است. اگرچه پارسایی کارمند این تماشاخانه نیست؛ اما فراز و نشیب‌های این تماشاخانه در سال گذشته، دقیقاً در زمان تمرین‌های حسین پارسایی در ایرانشهر و تالار وحدت بوده است. علاوه بر این او 60 شب از مهمترین ساعات اجرا در ایرانشهر را در تالار وحدت و اجرای اولیورتوئیست سپری کرده است.

حال باید دید غیبت‌های تازه پارسایی در ایرانشهر منجر به چه رخدادی خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شازده کوچولو به روایت عکس

نمایش موزیکال شازده کوچولو برگرفته از کتابی به همین نام اثرِ آنتوان دوسنت اگزوپری است که این روزها در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نمایش موزیکال «شازده کوچولو» با ترکیبی 50 نفره از بازیگران، خوانندگان و نوازندگان جوان و نوجوان از 29 فروردین 1403 در تالار وحدت روی صحنه رفته است.

این اثر، داستانی برگرفته از «شازده کوچولو» اثر نویسنده شهیر فرانسوی آنتوان دوسنت اگزوپری است.

ماهان حیدری شاعر، دراماتورژ و کارگردان این موزیکال است و النا خلیلی و الی حیدری نیز به عنوان تهیه‌کننده در این نمایش حضور دارند.

در خلاصه داستان این اثر نیز آمده است: شازده کوچولو برای یافتن دوست، اخترکش را ترک کرده و راهی سیارات و اخترک‌های دیگر می‌شود و سرانجام به سیاره زمین می‌رسد؛ او در زمین با روباهی آشنا شده که می‌خواهد اهلی شود.

رکورد تاریخی علیرضا قربانی برای موسیقی ایرانی

 

در ادامه عکس‌های مسعود شهرستانی از نمایش موزیکال «شازده کوچولو» را می‌بینید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • شازده کوچولو به روایت عکس
  • نمایش موزیکال (شازده کوچولو)
  • (تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»