Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: یکی از رسالت‌های بسیج اساتید در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، کشف مشکلات و برطرف کردن آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اراک، سید محمود هاشمی ظهر امروز در جمع مدیران کانون‌های بسیج اساتید استان مرکزی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک اظهار کرد: «ظرفیت بزرگ استادان دانشگاه در استان مرکزی باید به شتاب تحولات انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی افزود: «مسئولان واحد‌های دانشگاهی برای تحقق اهداف انقلاب در دانشگاه باید ملاحظات غیر‌ انقلابی را در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کنار بگذارند و از خرد جمعی نهاد‌های انقلابی استان مرکزی استفاده کنند.»

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با گلایه از اینکه در مواردی برخی از مسئولان بر حرکت‌های انقلابی برچسب تندروی می‌زنند و نیرو‌های مومن و حزب‌اللهی را تندرو معرفی می‌کنند، تصریح کرد: «این حرف‌ها مصداق اهداف نظام سلطه است و این روحیه استکباری و سازشکارانه که نمی‌تواند نیرو‌های انقلابی را تحمل کند در دانشگاه آزاد اسلامی جایی ندارد.»

هاشمی اضافه کرد: «سیر تکوینی اقشار مختلف بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون بیانگر حضور در عرصه‌های نیاز انقلاب و نظام بوده و یکی از رسالت‌های بسیج اساتید در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، کشف مشکلات و برطرف کردن آن است.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: رسالت آموزش و پرورش، پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و تربیت نسلی است که بتواند بر آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی مصرانه بایستد و تمام تلاش خود را به عمل بیاورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، رسول شیدایی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیاست، اظهار کرد: معلمی به عشق و علاقه برای تعلیم و تربیت نیازمند است و بر این اساس اگر معلم عاشق دانش‌آموز نباشد نمی‌تواند در این مسیر دشوار گام بر دارد، زیرا معلم باید برای دانش‌آموز خود ایثار و از خود گذشتگی کند.

وی در ادامه با اشاره به حضور مؤثر سازمان بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی در بدنه آموزش و پرورش و وجود همکاری بسیار مؤثر و تنگاتنگ بین سپاه و آموزش و پرورش افزود: در سازمان بسیج دانش‌آموزی این همکاری در برنامه‌های مؤثر و عالی تربیتی به وضوح مشهود و محسوس است، از جمله اردوی راهیان نور که به‌عنوان یک فعالیت تربیتی و عملیاتی مؤثر است که به لحاظ تربیتی تحولات عمیقی را در تعداد زیادی از دانش‌آموزان ایجاد کرده است و از فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) انتظار داریم ظرفیت این اردو را تا حد ممکن افزایش دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ضمن قدردانی از حضور و نقش مهم پاسدار معلمان در مدارس استان ادامه داد: باتوجه به اهمیت جهاد تبیین، معلمان در سنگر این جهاد حساس و مهم قرار دارند زیرا دشمن در دقیقه یک شبهه را مطرح می‌کند که نیازمند پاسخگویی از سوی افراد مطلع و آگاه است و بر همین اساس معلم باید همواره آمادگی لازم برای پاسخگویی به دانش آموزان را داشته باشد.

شیدایی اضافه کرد: دشمن همواره سعی دارد تا با توطئه و بمباران تبلیغاتی، ذهن نسل آینده ساز کشور را تحت تأثیر قرار دهد تا آن‌ها را از آینده کشور ناامید و مأیوس کند، اما معلمان ما در سنگر تبیین و آگاهی بخشی حضور دارند و شبهات را پاسخ می‌دهند.

کد خبر 750921

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است