Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@22:06:45 GMT

کاریکاتور/ زنگ بیدارباش برای آمریکا باوران

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۸۵۴۸

کاریکاتور/ زنگ بیدارباش برای آمریکا باوران

عضو مجلس خبرگان رهبری: کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ زنگ بیدارباش برای آمریکا باوران است / عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ۲۸ مرداد سال ۳۲ و کودتای آمریکایی ـ انگلیسی برای سرکوب نهضت ملی شدن صنعت نفت سندی روشن بر تایید رفتار استعماری آمریکا است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا

حجت الاسلام مصطفی رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جریان اعتراضات دانشجویی در آمریکا و نحوه برخورد پلیس با معترضان علیرغم اینکه ادعای آزادی بیان و دمکراسی دارند گفت: یکی از ابزارهای غرب برای کنترل جوامع، برچسب‌زنی و فشار با ابزارهای مختلف، رسانه‌ها، امکانات و توانمندی‌هایی که دارد برای سرکوب و ساکت کردن جریان‌های مخالف خود است.

وی ادامه داد: این ها تا جایی‌که بتوانند از نیروهای نظامی، مسیر نفوذ فرهنگی و مسیر قدرت رسانه‌ای برای تغییر جهت مخالفین خود استفاده می‌کنند.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: یکی از اتهاماتی که غربی ها دائم به کشورهای مخالف خود می‌زنند، موضوع منع آزادی بیان، رعایت حقوق‌بشر، منع تجاوز، دفاع از ملت‌ها و محکومیت اشغالگری است، در قصه اوکراین و نظایر آن در برخورد با مخالفان خود در جنگ جهانی دوم فراوان از این نمونه‌ها دیدیم.

وی افزود: اما امروز در صحنه‌ دانشگاه‌های آمریکا شاهد هستیم اساتید و دانشجویان آمریکایی نسبت‌به قراردادها و حمایت دانشگاه خود از یک رژیم کودک‌کش، جلاد، غاصب، اشغالگر و متهم به نقض حقوق بشر، اعتراض دارند و برخوردی که با این‌ها می‌شود، گارد ملی، نیروی مسلح پلیس و برخوردهای خشن، و دستگیری در درون دانشگاه است، استاد، دانشجو و رییس دانشگاه مورد برخوردهای خشن قرار می‌گیرند این درحالی است که آنها اعتراض‌آمیز مسالمت‌آمیز نسبت‌به یک مسئله بدیهی دارند که این موضوع را نیز نمی‌توانند تحمل کنند.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: ما این را مقایسه کنیم با اتفاقی که در کشورهای دیگر رخ می‌دهد حتی براندازها؛ حتی فحاش و هتاک ها و کسانی که برای امنیت ملی کشورها حاشیه درست می‌کنند اگر برخورد قضایی با این‌ها صورت گیرد به‌شدت مورد اعتراض این مدعیان حقوق بشر انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: این اتفاق های اخیر فرصت و موقعیتی است که پرده‌ تزویر بسیاری از جریان‌های مدعی آزادی دارای دو رویی و نفاق کنار برود و جهانیان شاهد حقیقت تمدن غرب، حقیقت این تمدن وحشی که ماسکی از مهربانی و دفاع از حقوق انسان‌ها بر چهره خود قرار داده است را بشناسند.

رییس نهاد نمایندگی رهبری افزود: در داخل کشور، مجموعه تشکل‌ها تندترین نقدها را ممکن است نسبت‌به دولت‌ها و جریان‌های سیاسی و حتی مواضع داخلی و موضوعات داشته باشند ولی همیشه فرصت‌ها در اختیار آنان برای ارائه نقدهای خود قرار می‌گیرد.

کد خبر 6094947

دیگر خبرها

  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است