Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اسداله درویش امیری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان، با توجه به قرارگیری کشور در شرایط خطیر و حساس، ماموریت و نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را خطیر توصیف کرد و گفت: در شرایط امروز منطقه ای و بین المللی ایران که شاهد اعتلاف شوم امریکا با منافقین ضد انقلاب و عربستان سعوری هستیم، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بعنوان دستگاهی که می تواند موجب ایجاد وحدت و حفظ منافع ملی شود، نقش و رسالت مهمی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری در کشور به اتحاد، انسجام و وحدت ملی نیازمندیم، اظهار کرد: صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از ارکان مختلف نظام می تواند در رسالت ایجاد وحدت ملی و توجه به حفظ منافع ملی کشور را بر عهده داشته باشد.
مقام عالی اجرایی استان با اشاره به اینکه علیرغم وجود ابزارها و تکنولوژی های مختلف برای تولید و اطلاع رسانی اخبار، مردم همچنان به صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای دریافت اخبار صحیح اعتماد دارند، تصریح کرد: امروزه که هر خبری در اندک زمانی در سراسر جهان منتشر می شود، بهتر است که ما با مسلح نمودن صداوسیما به تکنولوژی های روز دنیا و با انعکاس سریع و دقیق اخبار، اعتماد عمومی را همچنان جلب نماییم تا برای کسب اطلاع به سراغ رسانه های بیگانه و اخبار نادرست نروند.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه ویژگی هایی همچون صراحت، صداقت، صحت و شفافیت در اطلاع رسانی موجب جذب مخاطبین خواهد شد، از مسئولین صداوسیمای استان خواست تا این مولفه ها را در امر اطلاع رسانی تقویت نمایند و تصریح کرد: صداوسیمای جمهوری اسلامی با طبع و سلیقه 81 میلیون ایرانی با فرهنگ ها، قومیت ها و زبان های مختلف روبروست و باید تمامی این سلائق را مدنظر قرار دهد تا همه ایرانیان احساس کنند صداوسیما به آنان نیز تعلق دارد.
نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: هنر معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران نیز در این بود که همه اقوام ایرانی و ادیان رسمی و قانونی کشور را زیر پرچم جمهوری اسلامی قرار داد تا همه مردم در ساختن ایرانی سربلند احساس مسئولیت و مشارکت داشته باشند.
وی در ادامه نامگذاری 17 مردادماه مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی بمناسبت روز خبرنگار را یادآور تلاش های بی وقفه، سخت کوشانه و متعهدانه جامعه خبرنگاری دانست و گفت: علاوه بر نقش مهمی که جامعه خبری در دوران پرافتخار دفاع مقدس در زمینه بسیج ملت ایران داشتند، اگر در دوران دفاع مقدس، خبرنگاران جانفشانی نمی کردند، تصاویر صحنه های هیجان انگیز و افتخار آفرین عملیات ها در خطوط مقدم جبهه باقی می ماند.
استاندار زنجان روز خبرنگار را روز گرامیداشت آگاهی، دانایی، انصاف و حقیقت جویی توصیف کرد و افزود: مردم گرایی، حق طلبی، روشنگری، شفاف سازی، امانتداری، آبروداری و حرمت گذاری، اخلاق محوری و عدالت نگری از ویژگی های بارز و ممتاز فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی باید باشد تا بتوانند از جایگاه رفیع خود پاسداری کنند.

 

عکاس: ح

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان درون نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان، مراسم گرامیداشت روز معلم در مدرسه حضرت معصومه (س) روستای «دارایی» خرم‌آباد برگزار شد.

ابوطالب شفقت استاندار لرستان در این مراسم، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم روی مسئله‌آموزش و پرورش تأکید و سرمایه‌گذاری ویژه دارد.

وی تعلیم‌وتربیت را یکی از مقوله‌های باارزش و مورد تأکید نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: باید بستری فراهم شود تا غفلت‌های گذشته در خصوص آموزش‌وپرورش جبران شود.

استاندار لرستان، اظهار کرد: فرهنگیان در رفع مشکلات حوزهٔ آموزش‌وپرورش نقش اساسی داشته و باید مشارکت داشته باشند.

شفقت با اشاره به شهید مطهری به‌عنوان بهترین معلم انقلاب اسلامی، گفت: معلمان ما باید سیرهٔ شهید مطهری را بشناسند و آن را به دانش‌آموزان آموزش بدهند.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به شرایط استان و رویکرد نظام و دولت سیزدهم در توجه به محرومیت‌زدایی، مراسم گرامیداشت روز معلم را در یک مدرسه روستایی برگزار کردیم.

کد خبر 6094042

دیگر خبرها

  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود