Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:16:30 GMT

حاج علی‌اکبری: از مواضع انقلابی دولت حمایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۰۸۷۶

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری، رییس ستاد رسیدگی به امور مساجد و رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، امروز ۲۹ مرداد در اجلاس روز جهانی مسجد گفت: با توجه به کینه دشمنان از مسجد، اکنون بهانه خوبی برای ابراز انزجار از صهیونیزم جهانی است. روز جهانی مسجد برای مقابله با صهیونیسم یهودی، صهیونیسم مسیحی و جدیدا صهیونیسم مسلمان یعنی آل یهود است، روز مناسبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس ستاد رسیدگی به امور مساجد گفت: روز مسجد، روز توجه به مسجد انقلابی است. مسجد انقلابی یعنی مسجد زنده و دشمن‌شناس، مسجدی که توان تربیت نیروی انقلابی جدید دارد و مسجدی که از انقلاب اسلامی صیانت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری، رییس ستاد رسیدگی به امور مساجد و رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، امروز ۲۹ مرداد در اجلاس روز جهانی مسجد گفت: با توجه به کینه دشمنان از مسجد، اکنون بهانه خوبی برای ابراز انزجار از صهیونیزم جهانی است. روز جهانی مسجد برای مقابله با صهیونیسم یهودی، صهیونیسم مسیحی و جدیدا صهیونیسم مسلمان یعنی آل یهود است، روز مناسبی است.

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری با تاکید بر اینکه قبل اول مسلمین در محاصره صهیونیست‌ها است و قبل دوم در حبس آل یهود، افزود: روز مسجد، روز توجه به مسجد انقلابی است. مسجد انقلابی یعنی مسجد زنده و دشمن شناس، مسجدی که توان تربیت نیروی انقلابی جدید دارد و مسجدی که از انقلاب اسلامی صیانت می‌کند.

 

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ادامه داد: ما در چهلمین سال انقلاب اسلامی هستیم. دشمن در حال استیصال است. جمهوری اسلامی ایرران در موقعیت جهانی قابل توجه است و این موقعیت برخواسته از مسجد و اندیشه علوی و اندیشه حسینی است. بعد از توطئه‌های گوناگون دشمنان، امروز وارد جنگ اقتصادی شدیم. حقیقتا هم اوضاع برای گروه‌های ضعیف جامعه سخت است.

رییس ستاد رسیدگی به امور مساجد افزود: ما مساجد را در امتحان جدید به مرکز مقاومت تبدیل می‌کنیم. از بصیرت‌بخشی کوتاهی نخواهیم کرد. مساجد به یکدیگر کمک خواهند کرد و شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است را جدی می‌گیریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری با اشاره به وضعیت معیشت ائمه جماعت گفت: وضعیت اقتصادی ائمه جماعت، اکثرا متوسط به پایین است. ائمه جماعت پیش از همه مشکلات اقتصادی را درک می‌کنند؛ لذا ما نیز همراه با رهبر از مسؤولین توقعاتی داریم. اولا مسوولین از خود ما هستند و خادمان مردم هستند و ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم. مردم هم نجیب هستند و هیچ‌کجا کم نگذاشته‌اند. ما از دولت و مواضع انقلابی‌اش نیز حمایت می‌کنیم.

رییس شورای ائمه جمعه با تاکید بر لزوم استفاده از مدیران جهادی اظهار داشت: از مسوولان خواهشمندیم، وقت خود را صرف حاشیه نکنند. از مسوولان قوه قضائیه درخواست داریم با کسانی که مصلحت و منافع و سرمایه مردم را به باد می‌دهند، برخورد قاطعانه انجام شود. از دولت درخواست داریم کابینه را در زمینه اقتصادی تقویت کند. باید شرایط را جدی بگیریم و مسائل جناحی را کمتر کنیم.

وی در پایان گفت: ما به عنوان روحانیت، صدای مطالبات مردم را به صورت مناسب به مسوولین محترم ابلاغ می‌کنیم.

     

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: این موج بیداری که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، تاکید کرد: جوشش جوانان نشانگر این است که دوران تحریف تاریخ و وارنه نشان دادن حقیقت توسط صهیونیسم با ابزار رسانه و سلطه‌گری به پایان رسیده و این موج بیداری که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

علائم زیادی وجود دارد که نظم کنونی جهان دارد تغییر پیدا می‌کند و نظم جدیدی بر جهان حاکم خواهد شد. رهبر معظم انقلاب در دیدار دانش آموزان(1401/08/11)

بیش از شش ماه از حملات وحشیانه، ناجوانمردانه و ضد انسانی رژیم اشغالگر قدس به غزه می‌گذرد. ده‌ها هزار انسان که عموم آنها کودکان، زنان و مردم بی دفاع بوده‌اند آماج حملات ویرانگر این رژیم جعلی قرار گرفته‌اند. همزمان با این جنایت‌ها موجی از اعتراض گسترده در جهان علیه متجاوزان و جنایتکاران صهیونسیت آغاز شد و تمام ابزارها و ظرفیت‌های نظام سلطه از جمله نهادهای حقوقی بین‌الملل و قدرت رسانه‌ای غرب، برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت‌ها مورد استفاده قرار گرفت و علی‌رغم همه این تلاش‌ها، صهیونست‌ها و حامیان آنها در جنگ روایت نیز در برابر موج آزادی خواهی شکست خورده و افکار عمومی در جهان اکنون بیش از هر زمان علیه آن‌ها و نظام سلطه بیدار شده است.

دانشگاه و نهاد علم در تاریخ همواره آغازگر تحولات سیاسی و اجتماعی بوده و نفی استبداد و آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است که در این موضوع نیز شاهد انفجار و خروش وجدان‌های بیدار جوانان دانشجو علیه جنایت‌های ضد بشری و نسل‌کشی در غزّه بودیم که این جوشش جوانان نشانگر این است که دوران تحریف تاریخ و وارنه نشان دادن حقیقت توسط صهیونیسم با ابزار رسانه و سلطه‌گری به پایان رسیده و این موج بیداری که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است.

از سوی دیگر فرهنگ رایج نظام‌های آموزش عالی در جهان؛ استقلال دانشگاه‌ها و نهادهای علمی در ساحت‌های گوناگون از جمله استقلال علمی و آزادی در بیان نظرات، دیدگاه‌ها و اندیشه‌ها بوده است و آزادی آکادمیک در نظام های آموزشی اصلی پذیرفته شده و مورد احترام است. اما در کشوری که خود را مدعی اول آزادی بیان در جهان می‌داند، شاهد هستیم که نقاب از صورت آنها کنار رفته و چهره حقیقی آزادی در غرب نمایان شده است و شدیدترین برخوردها و سرکوب‌ها علیه دانشجویان و اساتیدی که اعتراض مسالمت آمیز به نسل‌کشی و جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی داشتند توسط نیروهای نظامی در داخل دانشگاه‌های آمریکا صورت گرفته است.

ضرورت دارد؛ کلیه تشکل‌های دانشگاهی و نهادهای علمی در ایران و جهان از این اعتراضات مسالمت‌آمیز که علیه نظام سلطه شکل گرفته است، حمایت کرده و تأکید می‌کند جنبش های دانشگاهی ضمن استمرار این تجمعات، اجازه ندهند نظام استکبار در پناه قانون‌های اجتماعی و نهادهای بین‌المللی خودساخته صدای وجدان‌های بیدار در جهان را خاموش کنند و فارغ از هر گرایش سیاسی، دینی و مذهبی به حمایت از این جنبش سراسری دانشگاهی بپردازند.

امید است در پرتو این بیداری وجدان‌های پاک، شاهد نابودی رژیم جنایتکار صهیونیست و رفع ظلم و زورگویی در جهان و حرکت در مسیر تعالیم الهی باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • بیداری جهانی و باتلاقی که اسرائیل برای آمریکا ساخت
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • صدای خُردشدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به گوش می‌رسد
  • کنعانی: صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم به گوش می‌رسد