Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرابو رامامورثی 35 ساله، به دلیل لمس بدن زن در هواپیما به سوء استفاده جنسی محکوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از "تیتریک"؛ مسافر هواپیما محکوم به سوء استفاده جنسی از یک زن در هواپیما شد.مردی که به عریان کردن و لمس مسافر زنِ هواپیمایی Spirit متهم شد، باقی عمرش را پشت میله های زندان خواهد گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دفتر دادستانی آمریکا در ناحیه شرقی میشیگان گفت که پرابو رامامورثی 35 ساله، به دلیل لمس بدن زن در هواپیما به سوء استفاده جنسی محکوم شد.     تاریخ محکومیت او 12 دسامبر تعیین شده است و او این مدت را در زندان به سر می برد. رامامورثی که ویزای کار در آمریکا را داراست، پس از اتمام محکومیتش در آمریکا به کشور خود تبعید می شود. شکایت جنایی علیه رامامورثی کشور وی را تعیین نکرده است.   وکلا رامامورثی به درخواست CNN مبنی بر اظهارنظر در این باره، پاسخ ندادند.   این سوء استفاده در ماه ژانویه طی پرواز شبانه از لاس وگاس به دیترویت رخ داد.   زن 22 ساله در دادخواست جنایی خود اظهار داشت که وی هنگام این سوء استفاده در کنار پنجره هواپیما خواب بوده است. وقتی بیدار شد متوجه شد که دکمه پیراهن و شلوارش باز و آن مرد در حال لمس اوست.   قربانی سریعا پس از بیدار شدن شکایت خود را به مهماندار هواپیما اعلام می کند.   به نقل از cnn،رامامورثی پس از فرود آمدن هواپیما به زندان برده شد. او در اظهارات خود نوشت که در خواب عمیقی بوده و زن نیز روی پای او خوابیده بود و او نمی دانست باید دستش را کجا بگذارد؟!   رامامورثی در اظهاراتش گفت: "تا جایی که اطلاع دارم کاری با این زن انجام نداده ام."   این مورد یکی از موارد پنهانی مسافرت های هوایی تجاری آمریکا است که بعضی از زنان نقل کرده اند. طبق تحقیقات FBI، تجاوزهای این چنینی بین سالهای 2014 تا 2017، 66 درصد افزایش داشته است.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد

یک هواپیمای مسافربری کویتی که از فرودگاه بین المللی بانکوک به پرواز درآمده بود، به دلیل دعوای زنان کویتی مجبور به بازگشت به فرودگاه و فرود اضطراری شد.

به گزارش شفقنا؛ این هوپیما پس از دعوای شدید و خشونت آمیز چند زن کویتی و زد و خورد آنها، مجبور به بازگشت به فرودگاهی شد که از آن به پرواز درآمده بود.

براساس این گزارش، این هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی کویت، از تایلند به مقصد کویت به پرواز در آمده بود که با دعوای  شدید چند زن کویتی و حمله به افسر امنیتی هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

دادستان عمومی کویت امروز(یکشنبه) اعلام کرد: این نزاع، خلبان هواپیما را مجبور کرد تا به منظور حفظ امنیت سرنشینان آن به فرودگاه بانکوک برگردد.

براساس اعلام دادستان کویت، پرونده متهمان به منظور رسیدگی به مراجع ذیربط ارجاع شده است.

مطالعه بیشتر: استفاده از فناوری برای حداکثرسازی سود/ پلتفرم تجارت الکترونیک برای بخش نفت کویت راه‌اندازی می‌شود
در گزارش رسانه ها هویت مسافرانی که با هم درگیر شده بودند، مشخص نشده و تنها به کویتی بودن انها اشاره شده است. براساس بیانیه خطوط هوایی کویت، این نزاع باعث هرج و مرج در هواپیما و نگرانی دیگر مسافران و تاخیر در  پرواز شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ