Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@05:50:22 GMT

ريزش کوه در گردنه حيران برداشته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۱۴۵۱

ريزش کوه در گردنه حيران برداشته شد

خبرگزاري آريا - آستارا - ايرنا - رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي آستارا از برداشته شدن سنگ و گل و لاي ريخته شده از کوهستان در محدوده بهارستان گردنه حيران اين شهرستان و تسهيل تردد خودروها در اين مسير خبر داد.

انور بي نياز روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: به علت بارش باران و ريزش گل و لاي کوهستان، قبل از ظهر امروز بخشي از گردنه حيران در محدوده بهارستان براي دقايقي مسدود شده بود و راهداران به سرعت به بازگشايي مسير اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: به محض بارش باران، همواره سرريز آب هاي سطحي در دامنه کوهستان گردنه حيران موجب انباشت گل و لاي و انسداد بخشي از جاده مي شود اما راهداران بر اساس تجربه و با لحاظ اطلاعات هواشناسي، هميشه براي رفع اين مشکلات آماده اند.
وي بيان کرد: تيم هاي راهداري و ماشين آلات سنگين اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي آستارا تا پايان آب و هواي باراني، در گردنه حيران اين شهرستان حضور خواهند داشت، تا مشکلي در تردد وسايل نقليه مشاهده نشود.
نيروهاي پليس راه نيز امروز براي برقراري انضباط و تسهيل عبور و مرور خودروها در محدوده بهارستان حيران مستقر شده و با هدايت وسايل نقليه، با راهداران آستارا همکاري کردند.
گردنه حيران آستارا در حدفاصل استان هاي اردبيل و گيلان، به عنوان يکي از مسيرهاي کوهستاني و پرتردد شمال کشور همواره حجم بالاي تردد را شاهد است.
شهرستان مرزي بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان قرار دارد.
7124 /6030
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟