Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال امید کشورمان با وجود شکست مقابل میانمار به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی بازی‌های آسیایی شد.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال امید کشورمان در آخرین دیدار مرحله گروهی بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی، از ساعت 13:30 امروز (دوشنبه) به مصاف میانمار رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم امید ایران با وجود شکست در این مسابقه، موفق شد به عنوان تیم نخست گروه F راهی مرحله بعدی شود. چراکه در دیدار همزمان کره شمالی با نتیجه 3 بر صفر عربستان را شکست داد.

با این شرایط هر چهار تیم گروه 4 امتیازی شدند و بازی‌های مستقیم چهار تیم نیز برابر بود که به این ترتیب تفاضل گل در جدول اثرگذار شد. تیم ایران با تفاضل 1+ در رتبه نخست قرار گرفت و کره‌شمالی و عربستان هم که تفاضل صفر داشتند با توجه به بازی مستقیم رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار گرفتند. میانمار هم با تفاضل 1- در رتبه چهار قرار گرفت.

تیم اول گروه F با تیم دوم گروه E دیدار خواهد کرد و تیم دوم گروه F با تیم دوم گروه B دیدار خواهد کرد. بدین ترتیب ایران در مرحله بعد با یکی از تیم‌های کره‌جنوبی، قرقیزستان یا بحرین دیدار خواهد کرد.

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی تیم ملی امید ویژه جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰

بسیاری از بازی ها برای تیم ژابی آلونسو تازه از دقیقه ۹۰ آغاز می شود.

دیدار بایرلورکوزن و اشتوتگارت در هفته ۳۱ بوندسلیگا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. شاگردان ژابی آلونسو بازهم مثل سه بازی اخیر در آخرین لحظات از شکست گریختند و باخت را با تساوی عوض کردند. آنها در دقیقه ۹۶ موفق شدند رکورد شکست ناپذیری خود را به ۴۶ بازی برسانند.

لورکوزن به رکورد شکست ناپذیری در ۴۶ بازی پیاپی رسید. (۳۸ برد و ۸ تساوی) لورکوزن برای رسیدن به این رکورد، بارها از جمله در دیدار امشب با گل دقایق پایانی به بازی برگشت. این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. به نقل از اوپتا؛ شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان