Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گعت:اقدام دولت در جلوگیری از برگزاری جشن پنج سالگی دکتر سلام اقدام ناشایستی از سوی مسئولان امر بود. حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ممانعت دولت در برگزاری جشن پنج سالگی طنز دکتر سلام در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بنده به همراه تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر ارشاد این موضوع را بیان کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دلیل چنین تذکری این است که انتقاد سازنده همواره می‌تواند جامعه را به سمت اصلاح پیش ببرد. هرچند رئیس جمهور از یک سو اعلام می‌کند که ما این اجازه را داریم که از معصومین و پیامبر هم انتقاد کنیم، اما از سوی دیگر منتقدین خود را بزدل، ترسو و بی سواد می‌نامد.

موسوی لارگانی تصریح کرد: دکتر سلام طنزی است که واقعیات جامعه را به تصویر می‌کشد و انتقاداتی دارد که اگر چشم بینا و گوش شنوایی وجود داشته باشد می‌توان کاستی‌های جامعه را جبران و بسیاری از مشکلات کشور حل کند.

نماینده مردم فلاورجان با بیان اینکه طنز سیاسی دکتر سلام هیچ گاه مباحث به دور از واقعیت را مطرح نکرده است، یادآور شد: موضوعاتی که در این برنامه مشاهده می‌کنیم واقعیات جامعه بوده که با زبانی طنز و انتقادی به آن‌ها پرداخته شده است، اما متاسفانه برخی افراد که فضای انتقادی را برنمی تابند، می‌خواهند صدای منتقدین خود را خفه کنند و در این مسیر حتی از برگزاری جشن پنج سالگی دکتر سلام در مکان مورد نظر جلوگیری کردند.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان چنین برخورد‌هایی با منتقدین وجهی ندارد، بیان داشت: اقدام دولت در جلوگیری از برگزاری جشن پنج سالگی دکتر سلام اقدام ناشایستی از سوی مسئولان امر بود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان خاطرنشان کرد: بنده معتقدم که باید برنامه خوب دکتر سلام ادامه یابد ضمن اینکه نباید این طنز منحصر به عملکرد دولت باشد بلکه بهتر است به عنلکرد دیگر دستگاه‌ها همچون مجلس تیز بپردازد به نحوی که اگر مجلس در انجام وظایف خود کوتاهی کرد آن را به تصویر بکشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دکتر سلام موسوی لارگانی جشن دکتر سلام نمایندگان ولایی دهان منتقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا»  پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی» اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد