Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمد طاهری اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان های خاش و سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، طی چند روز گذشته از فعالیت یک باند که به صورت مسلحانه قصد انتقال موادمخدر از مناطق شرقی به استان‌های مرکزی کشور را داشتند، با خبر شدند.

وی افزود: پس از اقدامات شبانه روزی و رصد مسیرهای تردد اعضای این باند، یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری یک قاچاقچی، توقیف 4 دستگاه خودرو و کشف 851 کیلو و 755 گرم تریاک، 10 کیلو و 760 گرم مرفین و 258 کیلو و 700 گرم حشیش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین راستا ماموران انتظامی شهرستان دلگان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ایرانشهر با یک سری تحقیقات گسترده به اطلاعاتی در خصوص جابه جایی محموله مواد افیونی در محورهای روستایی این شهرستان دست یافتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: جان برکفان پلیس مبارزه با موادمخدر در مسیر آنها کمین کرده که قاچاقچیان با مشاهده آنان با تغییر مسیر به سمت بیابان های اطراف متواری و پس از مدتی تعقیب و گریز خودروها را رها و با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین متواری شدند.

طاهری عنوان کرد: در این عملیات نیز ضمن دستگیری 2 سوداگر مرگ و توقیف 3 دستگاه خودرو در پاکسازی از منطقه، یک تن و 8 کیلو و 670گرم تریاک، 7 کیلو و 650 گرم هروئین و 2 کیلو و 600 گرم شیشه، یک قبضه سلاح کلاش به همراه دو تیغه خشاب و ۱۲۲عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری بقیه اعضای این 2 باند خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خرید و فروش خودرو سیستان و بلوچستان قاچاق مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال در شهرستان چابهار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد