Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به دلیل مشکلات چمن ورزشگاه نقش‌جهان و اخباری که از وضعیت نامناسب چمن این ورزشگاه منتشر شده، دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر مشکلات قابل توجه چمن این ورزشگاه و کنده شدن قطعه‌هایی از این چمن منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد که مدیران باشگاه اصفهانی به همراه مدیران ورزش اصفهان در روز نخست هفته جاری راهی ورزشگاه نقش‌جهان شده و مشکلات این ورزشگاه را از نزدیک تماشا و بررسی کنند.

این موضوع در بازی سپاهان مقابل پیکان تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزان قابل توجهی به چشم آمد و کنده شدن قطعه‌هایی از زمین چمن ورزشگاه، مشکلاتی را برای تیم اصفهانی ایجاد کرد.

در نهایت، امروز مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد که بازی تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

یکی از دلایل مشکلات ورزشگاه نقش‌جهان، قارچ ناشی از گرمازدگی بهره‌برداری نامناسب از ورزشگاه بوده که قرار است این مشکل در هفته‌های آینده برطرف شود.

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ روز جمعه دوم ‌شهریوردر ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 4380495

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ایران مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر گرگان احتکار شهرکرد مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میان دو غول لیگ برتر برگزار می‌شود؛ دیداری که همواره و حتی جدا از حساسیت‌ جدولی نفس‌گیر و مهیج بوده و حالا که پرسپولیس باتوجه به دیدار سخت استقلال در تبریز با امیدواری برای گرفتن صدر جدول وارد میدان می‌شود و سپاهان هم نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد، تصور کنید چه دیدار جذابی انتظار هواداران فوتبال را می‌کشد.

برای رسیدن به این مسابقه سپاهان که در بازی‌های اخیر سه پیروزی پیاپی به دست آورده آخرین تمرین خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد تا باتوجه به شرایط مطلوب چمن این استادیوم آماده دیدار حیثیتی و تعیین کننده شود.

رسانه باشگاه سپاهان با انتشار این تصاویر نوشته است: «سایه‌ها می‌گویند خورشید این نزدیکی‌هاست.»

جالب اینکه عکاس سپاهان نیز باتوجه به اهمیت دیدار سپاهان برابر پرسپولیس نگاه متفاوتی به آخرین تمرین مورایس و شاگردانش داشته که ظهر روز سه‌شنبه و پیش از پرواز تیم به تهران انجام شد. او با استفاده از تکنیک ضد نور در هنر عکاسی طوری قاب‌های خود را بسته که در تصاویر ثبت شده سایه‌ای از آنها به تصویر درآمده است.

عکاس: یاسر جمالی

دیگر خبرها

  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر