Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

محمود دولت‌آبادی در پیامی به مناسبت سالگرد تولد حسین علیزاده نوشت: اگر حسین علیزاده "هست" نشده بود، چیزی کم می‌بود در این روزگار.

این نویسنده در یادداشتی که به مناسبت تولد حسین علیزاده - هنرمند آهنگساز و نوازنده - نوشته و در آن، آورده است: «برخی زادروزها خیر و فرخنده‌اند، از آن میان زادروز هنرمند موسیقی، حسین علیزاده که اگر "هست" نشده بود، چیزی کم می‌بود در این رزوگار که می‌گذرانیم ما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصداق سخن من درباره حسین علیزاده آثاری‌ است که او آفریده و همچنان در تکاپوی آفریدن است. امتیاز حسین علیزاده آن است که با ساختن آثاری چون حصار و سواران دشت امید و نی‌نوا به ما گفت زنده‌جوشی زندگی اجتماعی با چه میزان و اندازه‌ای می‌تواند اثربخش بر خلاقیت هنری باشد، همچنین گفت چه ظرفیت و قابلیت‌هایی در موسیقی می‌توان کشف و ارایه کرد بسیار دور و دورتر از نغمه - نواهای خمود و دلگیر که موسیقی به اصطلاح ملی و عملاً  "مجلسی" ما را مغلوب کرده است. پس با سرافرازی زادروز حسین علیزاده را فرخنده‌باد می‌فرستم و آرزومند بهترین‌ها برای وی هستم.

محمود دولت‌آبادی

تهران، پایانه مردادماه ١٣٩٧ خورشیدی»

حسین علیزاده از آهنگ‌سازان و نوازندگان صاحب سبک تار و سه‌تار، متولد اول شهریورماه سال ۱۳۳۰ است.

انتهای پیام

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تولد حسین علیزاده خلاقیت موسیقی تولد حسین علیزاده خلاقیت رمان موسیقی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد

یک نویسنده اسرائیلی اعلام کرد، رویکردی که نتانیاهو در پیش گرفته منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، آیال ماجید در مقاله‌ای که در روزنامه جروزالم پست منتشر شد اعلام کرد، نتانیاهو امروز به عامل فروپاشی و از بین رفتن اسرائیل تبدیل شده است.

ماجید شاعر و ادیب اسرائیلی که روزگاری به عنوان دوست بنیامین نتانیاهو معرفی می‌شد، در یادداشتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل آن که اسیر جنون عظمت خود شده و مالکیت اسرائیل را آن خود می‌داند به سوی از بین بردن اسرائیل پیش می‌رود.

به اعتقاد این شاعر صهیونیست، نتانیاهو آنقدر به حکمرانی عادت کرده که هیچ شرایطی که فرد دیگری جایگزینش شود را تاب نمی‌آورد.

نویسنده بر این بار است که خروج از قدرت از منظر نتانیاهو همچون نقل و انتقال مالکیت است، بیبی خود را همانند یک زور غیرتمند دانسته و کابینه را همسر خود می‌داند، این یک مشکل و اضطراب روانی غیر قابل بهبود است.

من روزی او را دوست خود و فردی که به دنبال حفظ امنیت اسرائیل است می‌دانستم اما اکنون از اینکه نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است احساس شرمندگی می‌کنم چون نتانیاهو این روزها نسبت به توصیف‌‌هایی که مردم علی او به کار می‌برند احساس شرمندگی نمی‌کند.

نتانیاهو هر بهایی را از جیب و به ضرر مردم برای حفظ جایگاه خود و عدم سرنگون شدن پرداخت خواهد کرد، آنچه که در این میان وحشت برانگیز است آن است که هیچ فرصتی برای پایان جنگ در آینده نزدیک وجود ندارد، نه به شکل داوطلبانه و در چارچوب منطق این کار امکان پذیر نیست، چون تنها ادامه دار شدن جنگ است که باعث می‌شود نخست وزیر از فاجعه شخصی دور بماند، پس تنها راه پایان جنگ در غزه سرنگونی نتانیاهو است.

هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کردادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزهنانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کندمعترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردندلاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد