Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - ایران نوشت:ردیابی‌های تخصصی برای یافتن سرنخی از دامپزشک جوان که حدود 40 روز قبل از خانه خارج شده و به طرز مرموزی ناپدید شده است از سوی پلیس ادامه دارد.

پدر این جوان در تشریح جزئیات ماجرا به خبرنگار حوادث «ایران» گفت: پسرم به نام سید علی - 35 ساله- صبح روز 22 تیر سوار بر خودروی پرایدش برای سفر کاری به بوئین زهرا از خانه‌اش در مهر شهر کرج خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او 20 میلیون تومان پول نقد همراهش بود و قرار بود پیش از رفتن به محل کارش دارو برای حیوانات تهیه کند. اما چند ساعت پس از خروج‌اش به یکباره تلفن همراهش خاموش شد و دیگر خبری از او نشد. پس از آن به کلانتری مراجعه کردیم اما یک روز بعد مأموران پلیس خودروی پسرم را که در نظرآباد کرج رها شده بود پیدا کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که در داخل خودرو آثاری از ضرب و جرح یا حتی خون دیده شده است، گفت: داخل و بیرون خودرو کاملاً سالم و بدون هیچ آسیب دیدگی بود اما در داخل خودرو و زیر پدال ترمز فقط هندزفری پسرم افتاده بود و از آنجایی که او هرگز گوشی و هندزفری‌اش را از خودش جدا نمی‌کرد، بیشتر شبیه آن بود که بر اثر ضربه به سرش، گوشی افتاده باشد. ضمن اینکه 20 میلیون تومان هم سرقت شده بود. پدر این جوان دامپزشک ادامه داد: یکی از دوستان پسرم از اینکه وی آن روز 20 میلیون تومان همراهش بود خبر داشت. ما هم به پلیس آگاهی اعلام کردیم که تنها به این شخص مظنون هستیم و مأموران هم بلافاصله او را دستگیر کردند اما پس از تحقیق و بازجویی با قید وثیقه آزاد شده است.
در حال حاضر هم پرونده ما در شعبه یک پلیس آگاهی کرج در حال پیگیری است.
17302
کلید واژه‌ها : استان البرز - آدم ربایی - قتل -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز آدم ربایی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت

تین نیوز

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی آباده صفاشهر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

دهقانی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری