Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@23:31:56 GMT

قایق دو نفره ایران به فینال نرسید

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۸۱۹۷

قایق دو نفره ایران به فینال نرسید

به گزارش پارس نیوز، در ادامه‌ رقابت‌های شانس مجدد رویینگ در بازی‌های آسیایی محسن شادی و عاقل حبیبیان در بخش دو نفره به آب زدند و در مرحله شانس مجدد با ثبت زمان 7:12.40 به کار خود پایان دادند و در نهایت سوم شدند.

با این نتیجه‌ قایق دو نفره ایران از رسیدن به فینال بازی‌های آسیایی باز ماند تا  محسن شادی دارنده دو مدال طلای بازی‌های آسیایی تا این جا دستش از رسیدن به مدال کوتاه بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه قایق‌های چین و ازبکستان به فینال بازی‌های آسیایی صعود کردند و قایق ایران باید در فینال B و برای کسب رده هفتم تا دوازدهم تلاش کند.

محسن شادی رقابت در بخش تک نفره را پیش رو دارد و در آن جا از مدعیان کسب مدال است.

پیش از این مهسا جاور در تک‌نفره بانوان به فینال صعود کرد اما مجتبی شجاعی در تک‌نفره مردان از رسیدن به فینال بازماند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شادی ایران چین رقابت مردان ایران پارس قایق مدال فینال پارس نیوز بازی های آسیایی دو نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم

تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان به فینال پلی‌آف جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا رسیدند و برای کسب سهمیه پنجم جام‌جهانی تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صعود تیم ملی فوتسال ازبکستان به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا و استفاده از سهمیه صعود به جام‌جهانی که همین تیم میزبان مسابقات جام‌جهانی است باعث برگزاری دیدارهای حذفی برای انتخاب تیم پنجم به‌انجام برسد تا اینگونه شانس‌مجدد به تیم‌های حذف شده در مرحله قبلی (یک‌چهارم نهایی) برای تلاش در مسیر رفتن به جام‌جهانی داده شود.

در نخستین بازی مرحله حذفی برای انتخاب تیم پنجم قاره آسیا، افعانستان از ساعت ۱۰:۳۰ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مصاف عراق رفت و در روزی که گلر بازی گذشته خود و چپ پای اصلی‌اش را به‌دلیل مصدومیت بر روی نیمکت خود نشانده بود، با انگیزه ظاهر شد و با پیروزی پنج بر سه راهی دور بعد شد.

تیم مجید مرتضایی باوجود اینکه ابتدا از حریف خود عقب افتاد هرگز ناامید نشد و توانست با ارائه یک فوتسال زیبا خصوصاً در نیمه اول در نتیجه فاصله ایجاد کرده و در نیمه دوم نبض بازی را در دست بگیرد. عملکرد دروازه بان افغانستان در این بازی نیز یکی از نقاط عطف پیروزی و صعود این تیم بود.

دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ بین تیم‌های ملی فوتسال ویتنام و قرقیزستان برگزار شد که با پیروزی سه بر دو قرقیزها همراه شد و بنابراین تیم های افعانستان و قرقیزستان برای انتخاب پنجمین تیم قاره‌کهن به جصاف هم خواهند رفت.

در نهایت تیم برتر این بازی‌ها می‌تواند آخرین سهمیه باقی مانده قاره آسیا برای جام‌جهانی ۲۰۲۴ را که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد کسب کند. گفتنی است از پنج سهمیه آسیا در جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، چهار سهمیه مربوط به منطقه آسیای‌میانه (CAFA) و یک سهمیه مربوط به منطقه جنوب شرق (ASEAN) است.

کد خبر 748139

دیگر خبرها

  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید