Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@21:38:30 GMT

کارآفرين برترهرمزگان نمونه کشوري شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۸۴۴۷

کارآفرين برترهرمزگان نمونه کشوري شد

خبرگزاري آريا - بندرعباس - ايرنا - مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي هرمزگان گفت: «سيد حامد واحدي» رييس هيات مديره مجتمع پتروصنعت گامرون از اين استان به عنوان يکي از 10 کارآفرين برتر نمونه ملي معرفي و تقدير شد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي هرمزگان، محمد علي سليمي روز سه شنبه در اين خصوص اظهار داشت: اين سومين عنوان و افتخار ملي اين شرکت براي استان هرمزگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: با توجه به اهميت موضوع گسترش روحيه کارآفريني و نقش فراگير فرهنگي آن، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي به عنوان دبيرخانه اشتغال و يکي از دستگاه‌هاي اصلي مرتبط با موضوع به `ترويج فرهنگ کارآفريني` با شناسايي کارآفرينان موفق، الگوسازي و بزرگداشت مقام آنان در کشور پرداخته است.
وي اضافه کرد: تاکنون 11 دوره جشنواره از سال 85 تا کنون توسط اين وزارتخانه در بخش ‌هاي مختلف اقتصادي (صنعت، کشاورزي و خدمات) برگزار شده و افزون برسه هزار کارآفرين برتر در استان ‌ها و 120 کارآفرين برتر ملي انتخاب و معرفي شده‌اند.
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي هرمزگان خاطر نشان ساخت: براي برگزاري دوازدهمين جشنواره کارآفرينان برتر، ثبت نام کارآفرينان از نيمه دوم سال 96 در سامانه اينترنتي کارآفرينان برتر (WWW.karafarinanebartar.ir) آغاز شد.
سليمي ابراز داشت: تعداد کل ثبت نام شدگان در 31 استان کشور 6هزار و 158 نفر بود که 80 درصد را مردان و 20 درصد را زنان تشکيل مي دادند.
3219 /6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور

 در آیین سی‌وپنجمین جشنواره ملی امتنان که به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر برگزار شد از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحد‌های نمونه صنعتی کشور قدر دانی شد. 

در این مراسم که وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و برخی مقامات کشوری نیز حضور داشتند، از جناب آقای رضا بهاالدینی، برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان، تجلیل و لوح تقدیر و تندیس توسط رییس جمهور به ایشان اهدا شد.
 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟