Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- گروه نخست از ملي پوشان دو وميداني ايران عازم بازي‌هاي آسيايي جاکارتا شدند.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون دو و ميداني، گروه نخست از ملي پوشان تيم ملي دو و ميداني ايران شب گذشته با هدف حضور در بازي‌هاي آسيايي جاکارتا عازم اندونزي شدند.
علي ثمري، شاهين مهردلان (پرتاب وزنه)، علي خديور (200متر و 400متر) و هاشم صيامي و تيمور غياثي(مربيان) گروه اول از دو و ميداني کاران بودند که به سرپرستي مجيد کيهاني، رييس فدراسيون دو و ميداني تهران را به مقصد جاکارتا ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به يادآوري است، مسابقات دو و ميداني هجدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي جاکارتا، 3 تا 8 شهريور ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دو و ميداني کاران بازي هاي آسيايي جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محسن قوامی نژاد گفت: با پیگیری ها و تلاش های انجام شده از سوی سازمان حج و زیارت و سازمان های مرتبط، اعزام زائران عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه از ایران به عربستان از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه دارد. وی افزود: نخستین پرواز گروه اعزامی زائران از فرودگاه شهید دستغیب و در قالب کاروان ۱۲۰ نفره از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به سرزمین وحی اعزام شدند.
مدیر حج و زیارت استان با بیان اینکه ۳۰ نفر از این زائران مربوط به استان بودند بیان کرد: نخستین گروه عمره گزاران از استان کهگیلویه وبویراحمد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به مدینه منوره عزیمت کردند.
مدیر حج و زیارت فارس هم گفت: حج تمتع امسال ۲۴ کاروان با ظرفیت ۳ هزار و ۲۵۰ نفر از استان فارس و یک کاروان ۱۲۰ نفره از کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه دستغیب عازم سرزمین وحی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی