Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-29@17:59:34 GMT

فروش ۶ میلیارد تومانی پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۳۴۱۹



علی علی‌پور به احتمال فراوان در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، علی علیپور دو بازی است که برای قرمزها گل نزده و البته در بازی قبلی حتی یک شوت به چارچوب هم نداشته. چه بر سر شاه ماهی سال قبل این تیم آمده؟ خودش که می گوید خیلی زود آماده می شود و مشکلی ندارد. می گوید موفقیت تیم مهم است ، نه گل زدن خودش ولی این گل نزدنش روی موفقیت تیم هم اثر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته اما این است که حالا خبرورزشی نوشته او را در لیست فروش قرار داده اند. علیپور پیشنهادهای خوبی از کشورهای همسایه دارد و پول های زیادی را برایش می پردازند.

این روزنامه پرتیراژ ورزشی نوشته کف درآمد پرسپولیس از انتقال علیپور در نیم فصل 6 میلیارد تومان است که در این بحران های مالی برای شان یک اتفاق خوشایند خواهد بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و تراکتور به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و تراکتور در سامانه رسمی باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و تراکتور سامانه فروش، بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و تراکتور

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و تراکتور

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و تراکتور را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748954

دیگر خبرها

  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا