Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:28:15 GMT

2 ملی پوش قایقرانی راهی نیمه‌نهایی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۴۵۸۳

2 ملی پوش قایقرانی راهی نیمه‌نهایی شدند

جاکارتا – ایرنا - در ادامه رقابت‌های قایقرانی بازی‌های آسیایی جاکارتا، 2 ملی‌پوش اسلالوم ایران به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کانو و کایاک راه یافتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در کانوی اسلالوم تک نفره بانوان، «شقایق سیدیوسفی» در ۲ راند با ۱۰ ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت. سید یوسفی در راند اول با ثبت رکورد ۲۷۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۸ در رتبه ۱۱ قرار گرفت و در راند دوم با ثبت رکورد ۱۷۹.۳۷ در رتبه ششم قرار گرفت و در مجموع با احتساب بهترین زمان در رده ۱۰ جدول مسابقات مقدماتی بین ۱۱ نفر قرار گرفت و جواز حضور در نیمه نهایی را بدست آورد.
همچنین «امیرمحمد فتاح پور» در ماده کایاک اسلالوم تک نفره آقایان در ۲ راند با ۱۶ ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت. فتاح پور در مجموع با احتساب بهترین زمان در مکان ۷ جدول رده بندی قرار گرفت و توانست به نیمه نهایی این ماده برسد.
پیش از این «محمدمهدی کنارنگ» در کانو اسلالوم تک نفره آقایان و «رکسانا رازقیان» در کایاک اسلالوم تک نفره بانوان راهی نیمه‌نهایی شده بودند.
هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی به میزبانی جاکارتا و پالمبانگ در حال برگزاری است. مدال آوران ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تا این لحظه به شرح زیر است:
** طلا
حسن یزدانی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد
علیرضا کریمی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد
پرویز هادی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد
** نقره
کوروش بختیار تکواندو پومسه
مرجان سلحشوری تکواندو پومسه
زهرا کیانی ووشو تالو
** برنز
رضا اطری وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد
فرزان عاشورزاده وزن منهای 58 کیلوگرم تکواندو
علی پاکدامن شمشیربازی سابر
ورزشی ** 2052 **1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جاكارتا 2018 كانو كاياك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| کلیولند به نیمه‌‌نهایی کنفرانس شرق رسید

تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با برتری مقابل اورلاندو مجیک در بازی هفتم پلی‌آف به نیمه‌نهایی کنفرانس شرق NBA رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز، امروز دوشنبه در دیدار هفتم از سری پلی‌‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس شرق NBA موفق به شکست اورلاندو مجیک شد و به مرحله نیمه‌نهایی این کنفرانس رسید.

ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA

کلیولند در حالی این بازی را 116 بر 94 برد که در کوارترهای اول و دوم، 18 بر 24 و 25 بر 29 باخته بود. کلیولند در نیمه دوم به بازی برگشت و کوارترهای سوم و چهارم را 33 بر 15 و 30 بر 26 به سود خود پایان داد.

هیچ تیمی در NBA از سال 1997 تاکنون نتوانسته بود اختلاف 18 امتیازی خود با حریف در بازی هفتم پلی‌آف را جبران کند و برنده شود.

ستاره این میدان، داناوان میچل بود که 39 امتیاز و 9 ریباند برای کلیولند به دست آورد. پائولو بانکرو نیز 38 امتیاز و 16 ریباند برای مجیک داشت.

کلیولند در مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس شرق به مصاف بوستون سلتیکس می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| کلیولند به نیمه‌‌نهایی کنفرانس شرق رسید
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند