Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:28:33 GMT

2 ملی پوش قایقرانی راهی نیمه‌نهایی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۴۵۸۳

2 ملی پوش قایقرانی راهی نیمه‌نهایی شدند

جاکارتا – ایرنا - در ادامه رقابت‌های قایقرانی بازی‌های آسیایی جاکارتا، 2 ملی‌پوش اسلالوم ایران به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کانو و کایاک راه یافتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در کانوی اسلالوم تک نفره بانوان، «شقایق سیدیوسفی» در ۲ راند با ۱۰ ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت. سید یوسفی در راند اول با ثبت رکورد ۲۷۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۸ در رتبه ۱۱ قرار گرفت و در راند دوم با ثبت رکورد ۱۷۹.۳۷ در رتبه ششم قرار گرفت و در مجموع با احتساب بهترین زمان در رده ۱۰ جدول مسابقات مقدماتی بین ۱۱ نفر قرار گرفت و جواز حضور در نیمه نهایی را بدست آورد.
همچنین «امیرمحمد فتاح پور» در ماده کایاک اسلالوم تک نفره آقایان در ۲ راند با ۱۶ ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت. فتاح پور در مجموع با احتساب بهترین زمان در مکان ۷ جدول رده بندی قرار گرفت و توانست به نیمه نهایی این ماده برسد.
پیش از این «محمدمهدی کنارنگ» در کانو اسلالوم تک نفره آقایان و «رکسانا رازقیان» در کایاک اسلالوم تک نفره بانوان راهی نیمه‌نهایی شده بودند.
هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی به میزبانی جاکارتا و پالمبانگ در حال برگزاری است. مدال آوران ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تا این لحظه به شرح زیر است:
** طلا
حسن یزدانی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد
علیرضا کریمی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد
پرویز هادی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد
** نقره
کوروش بختیار تکواندو پومسه
مرجان سلحشوری تکواندو پومسه
زهرا کیانی ووشو تالو
** برنز
رضا اطری وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد
فرزان عاشورزاده وزن منهای 58 کیلوگرم تکواندو
علی پاکدامن شمشیربازی سابر
ورزشی ** 2052 **1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جاكارتا 2018 كانو كاياك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدیان راهی فینال شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید