Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:42:07 GMT

۷۰ برنامه متنوع فرهنگی در هفته قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۵۱۵۸

۷۰ برنامه متنوع فرهنگی در هفته قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی در این باره گفت: چند سالی است که نهم شهریور ماه، سالروز انتخاب قزوین به پایتختی دولت صفوی و انتقال پایتخت از تبریز به این خطه، به معرفی ظرفیت های این شهر به شهروندان قزوینی، هموطنان و همچنین گردشگران خارجی بیش از پیش توجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهریور ماه امسال شهرداری و شواری شهر پنجم قزوین با شعار «قزوین شهر شاداب - نزدیکترین مقصد»، هفته فرهنگی قزوین را با شکوه تر و مردمی تر از سال های قبل برگزار خواهد کرد و رویکرد مجموعه مدیریت شهری تمرکز بر اجرای برنامه های فاخر فرهنگی است
که از آن جمله می توان به برگزاری همایش «آیت روح فزا – بزرگداشت آیت الله محمدی تاکندی»، «تجلیل از نام آوران فرهنگ و هنر» و «اولین جشنواره ملی طنز ادبی فارسی» اشاره کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: با تدبیر شهردار و شورای شهر قزوین و در راستای انتخاب شعار (قزوین شاداب – نزدیکترین مقصد) امسال در برنامه های هفته فرهنگی قزوین به موضوع ایجاد نشاط اجتماعی و همچنین معرفی قزوین به هم میهمان بعنوان مقصدی نزدیک و در دسترس توجه ویژه شده است.

درافشانی افزود: رویکرد اصلی مدیریت شهری قزوین در اجرای برنامه های هفته فرهنگی قزوین توجه به فراگیر بودن برنامه ها و ایجاد شور و نشاط شهری است و مدیریت شهری قزوین تلاش کرده تا برنامه ها در این هفته به صورت عادلانه در سطح محلات، مناطق کم برخوردار و نواحی شهری توزیع شود و حتی می توان ادعا کرد که مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل شهری بسیار پررنگ تر از سال های گذشته دیده شده است و شاید این رویکرد از مهمترین تمایزهای هفته فرهنگی قزوین امسال نسبت به گذشته است.

برگزاری ۷۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته فرهنگی قزوین

وی اظهار کرد: امسال بیش از ۷۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در طول هفته فرهنگی قزوین با هدف «شناساندن ابعاد مختلف فرهنگی و هنری قزوین به شهروندان و گردشگران بعنوان مقصدی در دسترس و نزدیک»، «معرفی مزیتهای مطلق قزوین در حوزه فرهنگی، هنری و مذهبی به مردم (ابنیه- مفاخر، هنر خوشنویسی)»، «حساس سازی مدیران و شهروندان نسبت به سرمایه های شهری» و «تلاش در جهت افزایش حس تعلق خاطر به شهر و مشارکت با مدیریت شهری» در سطح شهر قزوین بالاخص در نواحی منفصل و مناطق کمتر برخوردار برگزار می شود.

برگزاری همایش آیت روح فزا  تجلیل از نام آوران فرهنگ و هنر قزوین

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برخی از برنامه های هفته فرهنگی قزوین پرداخت و گفت: «همایش آیت روح فزا - بزرگداشت آیت ا... علی محمدی تاکندی»، «جشنواره ملی شعر طنز فارسی ایران»، «همایش تجلیل از نام آوران فرهنگ و هنر قزوین»، «شب خاطره با شهدای سادات قزوین به مناسبت کنگره سه هزار شهید استان قزوین» از جمله برنامه های شاخص فرهنگی است که در هفته فرهنگی قزوین اجرا خواهد شد.

سعد السلطنه میزبان جنگ شبانگاهی شب های فیروزه ای

درافشانی یادآورشد: اجرای جنگ شبانگاهی شب های فیروزه ای در سرای سعدالسلطنه از دیگر برنامه هاست که در هفته فرهنگی قزوین با اجرای برنامه های شاد و معرفی قزوین انجام می شود که این برنامه از سوم الی هفتم شهریور ماه به طور زنده از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

وی اظهار کرد: آئین رونمایی از ثبت جهانی مکتب میرعماد قزوین، کارگاه تخصصی کهن پیشه های شهر قزوین، جشنواره ملی غذاهای سنتی با حضور سه استان کشور، اجرای کنسرت چارتار، اختتامیه جشنواره ملی عکس گردشگری، سمپوزیوم مجسمه سازی، دوسالانه خوشنویسی
و شب فرهنگ هنر در برج میلاد از دیگر برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده برای هفته فرهنگی قزوین است.

برگزاری همایش ملی ورزش های پهلوانی و زورخانه ای

وی در ادامه برگزاری همایش ملی ورزش های پهلوانی و زورخانه ای، همایش ورزش صبحگاهی در زمین ورزشی شقایق، مسابقات فوتبال محلات با شرکت ۱۰۰ تیم، جشنواره هنرهای زرمی در ناحیه منفصل شهری، جشنواره ملی آئین های سنتی و محلی و مینی والیبال دختران در سطح استان قزوین را از جمله برنامه های ورزشی برشمرد که به مناسبت هفته فرهنگی قزوین در سطح شهر قزوین و نواحی منفصل شهری برگزار می شود.

کد خبر 4381196

منبع: مهر

کلیدواژه: روز قزوین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان احتکار شهرکرد روز خبرنگار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی هفته دولت یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان