Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@06:51:19 GMT

بذرپاش مدیرعامل همراه اول می شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۵۳۵۴

بذرپاش مدیرعامل همراه اول می شود؟

به گزارش جهان نيوز، هم‌زمان با طرح موضوع تغییر در ساختار راهبری و مدیریتی اپراتور اول ارتباطی و احتمال جابجایی در برخی پست‌ها و سمت‌ها مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره این احتمالات نکاتی را مطرح کرد.
  سیدجمال هادیان درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه انتخاب مدیر عامل از جمله وظایف هیئت مدیره است، اظهار کرد: براساس نص صریح قانون، هیئت مدیره و سهامدار عمده قادر به تغییر مدیر عامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: حالا اگر انتخاب فرد مورد نظر برای گزینه مدیر عاملی هماهنگ و متناسب با کار و اهداف کلان در نظر گرفته شده در این شرکت باشد، کارها سریع‌تر پیش می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: اکنون هم بحث تغییر مدیر عاملی اپراتور اول را شنیده‌ام و حتی گفته شده آقای بذرپاش یکی از گزینه‌های احتمالی برای تصدی این پست است اما از گزینه‌های احتمالی دیگر خبری ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که با طرح این موضوع، شنیده شده که ظاهرا سهامداران عمده اپراتور اول ارتباطی در تعاملات‌شان با دولت بار دیگر مانند چند سال گذشته نتوانسته‌اند به توافق برسند و از این حیث تصمیم به تغییر مدیر عاملی گرفته‌اند که مورد تأیید دولت هم بوده است؛ آیا این موضوع صحت دارد؟، گفت: گفت‌وگو و تعاملات همواره بوده و همچنان نیز وجود دارد.

هادیان ابراز کرد: مبنای گفت‌وگوهای ما همواره احترام متقابل بوده است و امیدواریم که از این پس هم همین باشد.

وی گفت: تمامی افرادی که در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت می‌گیرند، هدفی جز خدمت به مردم ندارند و در این راستا هر چه بتوانیم با یکدیگر هماهنگ‌تر و همراه‌تر باشیم و اختلاف سلیقه‌ها را با گفت‌وگو و تعامل حل کنیم، سریع‌تر می‌توانیم به این هدف دست یابیم.

به گزارش تسنیم، دی ماه سال گذشته حمید فرهنگ به عنوان مدیر عامل همراه اول جایگزین وحید صدوقی شد و اکنون با گذشت هفت ماه بحث تغییر وی مطرح شده است.

البته احتمال داده می‌شود با توجه به اینکه تغییرات همچنان قطعی نشده است، مهدی اخوان بهابادی که اکنون در جایگاه رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار است به عنوان مدیر عامل این شرکت و مهرداد بذرپاش جایگزین وی در ریاست هیئت مدیره شود ولی با این حال باید منتظر تصمیمات قطعی هیئت مدیره این شرکت بود.

منبع: تسنیم
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به بارندگی شدید چند روز گذشته و بروز سیلاب در سطح استان یزد گفت: ساعت ۲۰ سه شنبه هفته جاری دبی تصفیه خانه فاضلاب استان یزد به یک هزار لیتر در ثانیه و تا ساعت ۲۳ به هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه رسید در حالی که ظرفیت عادی تصفیه خانه ۳۵۰ لیتر در ثانیه است. 
 
او با تاکید براینکه در مواقع بارندگی و آبگرفتگی از هدایت آب به داخل منهول‌های شبکه فاضلاب شهری باید جدا خوداری شود، افزود: هدایت روان آب‌ها به شبکه فاضلاب، افزایش دبی این شبکه را به دنبال خواهد داشت و این کار قطعا به پس زدگی روان آب‌ها در منازل شهروندان منجر می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب یزد با بیان اینکه این روند همچنان تا پایان بارندگی‌ها برقرار است، ادامه داد: تاکنون گزارشی از قطعی آب اعلام نشده است، اما به طور قطع زیرساخت‌ها با خسارت مواجه شده که بعد از بارش‌ها قابل شناسایی و ارزیابی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها