Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، فراز شکری ملی پوش دوچرخه سواری ایران که به مقام چهارمی در بازی های آسیایی رسید در این باره گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا سه ماه و نیم تمرینات فشرده داشتم. در آن رقابت ها به مدال نقره رسیدم. مدالی که نخستین مدال تاریخ دوچرخه سواری در بخش انفرادی بود.

وی ادامه داد: در هر صورت در بازی های آسیایی اتفاق های زیادی افتاد که نتوانستم به مدال برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فراز شکری خاطر نشان کرد: در سه دور نخست شرایط را کنترل کردم.با بهترین های آسیا رکاب می زدیم و کار کمی سخت بود.در میانه های راه وقتی می خواستم از ورزشکار چینی سبقت بگیرم او به من راه نداد. من زمین خوردم و همین اتفاق سی تا چهل ثانیه از وقتم را گرفت. فکر کنید انرژی ای را که من برای دور آخر گذاشته بودم مجبور  شدم برای  جبران زمانی که عقب افتاده ام بگذارم.

وی در پاسخ به این سوال که این خطاها را چطور انجام می دهند گفت: اگر دستان دوچرخه سوار روی دسته فرمان باشد مشکلی وجود ندارد اما دوچرخه سوار چینی به من تنه زد و روی زمین افتادم.

دوچرخه سوار تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: من تشکر ویژه ای می کنم از فدراسیون که در این شرایط سخت اقتصادی اردوی خوب اروپایی را برایم تدارک دید. از اسپانسرم شرکت انرژی موتورز و خبرنگارانی که زحمات زیادی برای من کشیده اند.

کد خبر 4381209

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی جاکارتا دوچرخه سواری دوچرخه سواری کوهستان مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران بازیهای آسیایی جاکارتا کشتی فرنگی باشگاه تراکتورسازی تبریز بازی های آسیایی تکواندو تیم فوتبال تراکتورسازی جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!

بازدید 10 دانشجویان معترض به نسل کشی فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی در دانشگاه هاروارد به احتزاز پرچم فلسطین به جای پرچم آمریکا، اعتراض خود را نسبت به جنایات در حال وقوع در نوار غزه بیان کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • ۳ فضانورد چینی به زمین بازگشتند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!