Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال زمین خواری در شهران/بومی سازی فناوری های مورد نیاز کشور/ مشکلات تکراری و استیضاح های تکراری تر وزرای آموزش و پرورش و ... از جمله اخبار برگزیده اجتماعی خبرگزاری شبستان در ۳۰ مرداد می باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، سریال زمین خواری در شهران؛ انتقادات بسیاری از عدم جابجایی مخازن سوخت شهران وجود دارد؛ نه تنها این مخازن جابجا نشده بلکه بررسی ها حاکی از آن است که یک مجتمع عظیم تجاری چند منظوره در دل کوه و کنار مخازن سوخت به زودی ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بومی سازی فناوری های مورد نیاز کشور

محمدرضا پورعابدی، معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شبستان درباره تاثیر شرایط تحریم روی عملکرد پژوهشگاه های جهاد دانشگاهی گفت: اصولا از تحریم استقبال نمی کنیم چراکه در حوزه پژوهش و فناوری تحریم می تواند در ارتباطات ما با مجامع بین المللی و به دست آوردن برخی تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز در حوزه پژوهش مشکلاتی ایجاد می کند.

مشکلات تکراری و استیضاح های تکراری تر وزرای آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش در آستانه آغاز سال تحصیلی تهدید به استیضاح شده است.استیضاح وزاری آموزش و پرورش به امری تکراری با پرسش های تکراری تبدیل شده است که تنها صورت مسئله را حل می کند و گره ای از مشکلات این وزارتخانه نمی گشاید.

انتشار ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل و نقل عمومی

محمدعلی افشانی، در جلسه امروز شورا درباره لایحه دوفوریتی اخذ مطالبات شهرداری تهران گفت: در شرایط فعلی ساخت و ساز کاهش یافته و برای اینکه افراد برای سرمایه گذاری در این حوزه تشویق شوند باید امتیازات تشویقی در نظر بگیریم تا باعث رونق کسب و کار شود.

 

شهردار تهران با بیان اینکه ساختمان سازی نقش مهمی در حوزه اشتغال دارد،‌ خاطرنشان کرد: برای رونق در ساخت و ساز تمهیداتی در نظر گرفتیم تا در خصوص پرداخت عوارض رویکرد جدیدی در پیش بگیریم.

جزییات اسامی چندبرابر ظرفیت رشته‌های خاص کنکور

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان  گفت: فهرست اسامي معرفی ‌شدگان چند برابرظرفيت هر يك از رشته‌هاي تحصيلي از بين داوطلباني كه كدرشته محل‌های موسسات مذكور را انتخاب کرده اند و حدنصاب چند برابر ظرفيت لازم را كسب كرده‌اند، با رعايت تقدم انتخاب رشته در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org درج گرديده است.

 

وی افزود:اسامی 38 هزار 500 نفر که حد نصاب چند برابر ظرفیت را کسب کرده اند اعلام شده است که 20 هزار و 74 نفرزن و 17 هزار و 740 نفر مرد بودند.

 

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس بازی های آسیایی ۲۰۱۸ شیراز عزت الله انتظامی اردبیل پاراگلایدینگ روز عرفه دولت روزنامه های ورزشی فوتبال ایران کوهسار زمین خواری آموزش و پرورش تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی

مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضایی وزارت‌ آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، امید رضاوند با اشاره به شان و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلّم به عنوان مهمترین  و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی  در جامعه  برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر  فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت‌ آموزش و پرورش، مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضایی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین