Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@21:53:52 GMT

1000 میلیارد کالای احتکار شده وارد بازار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۸۳۰۶

1000 میلیارد کالای احتکار شده وارد بازار شد

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی از توزیع نخستین محموله از کالاهای مکشوفه انبارهای احتکار در قزوین اظهار داشت:  یک هزار میلیارد ریال کالای احتکار  از امروز وارد بازار قزوین شد.
وی افزود: قاطعیت و سرعت در بحث مبارزه با احتکار کالا و همچنین توزیع آن بین مردم مورد امنیت بوده است و پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین ادامه داد: با کمک و همراهی در وهله نخست مردم و سپس سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و اداره کل تعزیرات حکومتی استان چیزی در حدود یک هزار میلیارد ریال تاکنون کالاهای مختلف از لوازم خانگی گرفته تا مواد خوراکی و شوینده از انبارهای استان قزوین کشف شده است.

صادقی‌نیارکی بر توزیع کالاهای احتکار شده مکشوفه از سوی مسؤولان استان قزوین تاکید و اضافه کرد:محتکران باید هر چه سریع‌تر نسبت به ورود کالاها و اجناس خود به بازار اقدام کنند تا مردم در این شرایط اقتصادی، به زحمت نیفتند.
وی خاطرنشان کرد: تیم‌های پیگیری و برخوردکننده 24 ساعته و شبانه‌روز در حال رصد و کشف انبارهای احتکار و برخورد و دستگیری متخلفان و محتکران هستند.

این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته، کشفیات محتکران به سمت انبارهای مسکونی، گاوداری و مراکز صنعتی سوق یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین افزود: از مردم تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با شماره تلفن‌های 124، 110 و 114 تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپور اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با هماهنگی قضائی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری خودرو احتکاری را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش باطری‌های احتکاری را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه مالک انبار دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است.

کد خبر 6091116

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد