Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از صبح امروز در اوزان 60 و 67 کیلوگرم آغاز شده است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفته‌اند که محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم با پیروی مقابل نماینده تایوان مدال برنز را بر گردن آویخت.

در وزن 67 کیلوگرم  که 16 نفر شرکت کرده‌اند محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه 11 بر 2 حسن عبدالکریم از سوریه را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور دوم به مصاف المورات تسمرادوف، دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان رفت و در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه 8 بر 5 از حریف عقب بود، موفق شد با ضربه فنی به پیروزی برسد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مغلوب آلمات کبیسپایف، دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد و به دیدار رده‌بندی رفت.

گرایی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز به مصاف یینگوا هانگ از چین تایپه رفت که با برتری 11 بر صفر دومین مدال برنز کشتی فرنگی را برای ایران به ارمغان آورد.

پیش از این نیز مهرداد مردانی در وزن 60 کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز شده بود.

به گزارش فارس، رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی فرنگی (77، 87، 97 و 130 کیلوگرم) فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا تکلیف تیم صعودکننده به بازی فینال در دیدار برگشت مشخص شود.

این بازی در حالی به نتیجه مساوی به پایان رسید که شاگردان توماس توخل تا هفت دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی با نتیجه از حریف پیش بودند اما اشتباه کیم مین جائه و پنالتی‌ای که به رئال مادرید تقدیم کرد باعث شد که فرصت کسب پیروزی را از دست بدهند.

ابرل پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: «این نتیجه مثل این است که بازی بین دو نیمه مساوی شده باشد. اگر در مادرید بتوانیم همین بازی را ارائه کنیم و دو یا سه اشتباه در خط دفاعی نداشته باشیم می‌توانیم برنده شویم.

همه بازیکنان بایرن باید به خوبی از این موضوع مطلع باشند که شما نمی‌توانید هیچ اشتباهی برابر رئال مادرید انجام دهید. تسلط کامل توپ و میدان در اختیار ما بود و بر آنها غلبه کرده بودیم اما اشتباهاتی انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی