Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت هفته ولایت و عید سعید غدیر خم، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق‌آباد با همکاری ستاد نماز جمعه شهر و حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر دستگردان، مسابقه کتاب‌خوانی را با محتوای غدیر برگزار می‌کند.
این مسابقه ویژه گروه سنی 9 سال به بالا است که تاکنون بیش از 100 جلد کتاب میان علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کتاب مورد نظر و برگه سوالات به مؤسسه قرآنی منهاج تا 5 شهریور ماه مراجعه کنند یا با شماره 32854411 تماس حاصل کنند.
یادآور می‌شود، قرعه کشی این مسابقه 8 شهریور ماه برابر با 18 ذی‌الحجه روز عید سعید غدیر خم انجام و جوایز روز جمعه 9 شهریور ماه در مصلی نماز جمعه بعد از اقامه نماز انجام می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد