Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قمی در دیدار با علی عسکری از انتصاب و توجه به مدیریت های جوان در صداوسیما تشکر کرد و گفت: استفاده از نیروهای جوان در جایگاه های مدیریتی، روح جدیدی به رسانه ملی دمیده است. ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، علی عسکری عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام قمی با بیان اینکه استفاده از نیرویی جوان چون شما را در مسئولیتی خطیر همچون سازمان تبلیغا ت اسلامی به فال نیک می گیریم تصریح کرد: براساس حکم رهبر معظم انقلاب همه ما موظف هستیم تا برای موفقیت شما کمک کنیم و درمسیراجرای برنامه هایتان یارو یاورتان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صدا وسیما به سابقه ویژه حجت الاسلام قمی در ارتباط با جوانان در دانشگاهها و شکل دهی به تفکرانقلابی اشاره کرد و گفت: لطف خداوند متعال دراین سن و سال نصیب شما شده است تا دراین جایگاه مهم قراربگیرید و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنید و جوانان را دریابیدو حال وهوای سازمان تبلیغات اسلامی را به واقع تغییر دهید.
رئیس رسانه ملی با بیان اینکه توجه به مساجد درعرصه فرهنگی بسیارمهم دانست و گفت: اگر بتوانیم با کمک یکدیگر فضای مساجد را تغییردهیم و به واقع انقلابی کنیم قطعا فضای جامعه هم تغییر خواهد کرد و پایگاه مهم آینده از منظرمن مساجد هستند.

وی درپایان از زحمات و تلاش های حجت الاسلام خاموشی رییس سابق سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر و براستفاده از تجربیات وی دراین عرصه تاکید کرد.

حجت الاسلام قمی هم دراین دیدار ضمن تشکر از توجه ویژه رییس سازمان صدا وسیما به انتصاب و توجه به مدیریت های جوان گفت: باید با تمام وجود دراین شرایط اسلام انقلابی را درهمه حوزه تبلیغ کنیم و دراین مسیر به شدت به حمایت ها و معاضدت های رسانه ملی محتاجیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آماده یک جهش بزرگ است افزود : برغم همه مشکلات موجود این آمادگی برای جهشی بزرگ دیده می شود و همه مردم و مسئولان باید با اراده ای جمعی در این مسیرحرکت کنند و با امیدواری ویژه بیش از پیش تلاش کنند.

وی به انتصاب های اخیردر رسانه ملی اشاره و تصریح کرد: استفاده از نیروهای جوان در جایگاههای مهم مدیریتی در صدا وسیما روح جدیدی به ا ین رسانه مهم دمیده است و تاثیرات مثبت آن کاملا دیده می شود و بنده ازشما به خاطر چنین رویکردی که مدنظررهبر انقلاب است تشکر می کنم.

حجت الاسلام قمی درپایان خواستار تشکیل کمیته ای مشتری میان سازمان صدا وسیما وسازمان تبلیغات اسلامی برای هم افزایی درحوزه های فرهنگی کلان جامعه شد.

انتهای پیام/

 

R1515/P1011199/S4,34/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر حسین سلامی در پیامی خطاب به پیمان جبلی از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه عظیم تاریخی و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد خبر 6092568 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد