Web Analytics Made Easy - Statcounter


آمار مقایسه ای تولید خودرو در تیرماه سال جاری در بخش تولید ون، مینی بوس و میدل باس به ترتیب ۲۷۰ و ۱۰۳ درصد رشد داشته اند.

آمار مقایسه ای تولید خودرو در تیرماه سال جاری در بخش تولید ون، مینی بوس و میدل باس به ترتیب ۲۷۰ و ۱۰۳ درصد رشد داشته اند..

به گزارش امتداد نیوز  ، بر اساس گزارش دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در تیرماه امسال ۹۹هزار و ۴۱۴ خودرو به صورت کلی در کشور تولید شده است که از این میزان ۹۲هزار خودرو متعلق به گروه سواری بوده که عمده این تولیدات را شامل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم در آمار تجمعی تا پایان تیرماه ۴۳۶هزار و ۱۳۶ خودرو است.

بر اساس این آمار تولید مینی بوس و میدل باس در سال جاری نسبت به تیرماه ۹۶ سیر صعودی داشته است؛ در تیرماه امسال ۱۶۵ دستگاه مینی بوس و میدل باس تولید شده که این آمار در سال گذشته ۸۱ دستگاه بوده که بیش از ۱۰۳ درصد رشد داشته است.

در زمینه تولید ون نیز در تیرماه سال جاری با ۲۷۰٫۶درصد رشد که مربوط به ۱۸۹ دستگاه است نسبت به آمار ۵۱ دستگاه در سال گذشته رشد داشته‌ایم.

بنابراین براساس این آمار بیشترین رشد برای تولید ون بوده و بعد از آن مینی بوس و میدل باس در رتبه دوم قرار دارند و وانت و خودروی سواری به ترتیب بیشترین کاهش تولید را نسبت به سال گذشته در تیرماه جاری داشته اند..

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته شش مورد کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی در نوارغزه مرتکب شده است که براثر آنها ۷۹ نفر شهید و ۸۶ نفر زخمی شدند. شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه از هفتم اکتبر گذشته به ۳۴۲۶۲ شهید و ۷۷۲۲۹ زخمی افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته