Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس شامگاه سه‌شنبه در آیین افتتاحیه این نمایشگاه صنعت مبلمان را یکی از شاخه‌های مهم صنایع کوچک و متوسط و دارای ارزش افزوده و سود دهی اقتصادی بسیار دانست و گفت: تولیدات باکیفیت ایرانی با سرمایه‌گذاری گسترده در دو بخش تولید و عرضه و همچنین حمایت‌های ویژه از صنعتگران و فعالان مبلمان داخلی و با وجود ده‌ها هزار واحد صنعتی و کارگاهی در کشور می‌توانند علاوه بر حذف رقبای خارجی این صنعت از بازار داخلی به بازارهای جهانی این کالا نیز دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمود موسوی از حضور 190 شرکت تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع محصولات و خدمات از جمله مبلمان منزل، میز ناهارخوری، سرویس خواب، لوستر و آباژور، تشک و خوشخواب، تابلوفرش، پرده، کف‌پوش، کاغذ دیواری، لمینت و... در سالن های حافظ، بهار، سرو، نرگس و ملاصدرا و فضای باز نمایشگاهی در این نمایشگاه خبر داد.
وی افزود: 40درصد مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه را فعالان استان فارسی این صنعت تشکیل داده‌اند و مابقی از استان‌هایی نظیر تهران، البرز، قم، اصفهان و خراسان و نمایندگان کالاهای خارجی به ارائه جدیدترین دستاوردها و محصولات خود می‌پردازند.
این نمایشگاه تا روز شنبه سوم شهریورماه 1397 هر روز از ساعت 17 تا 22 در محل دانمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان دایر است.
7375/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت خواب سرمایه گذاری صنایع کوچک صنعت قم رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش‌های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت‌های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب