Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:14:43 GMT

رمز عبور از مشکلات اقتصادی وحدت مردم و مسئولان است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۴۰۸۴

رمز عبور از مشکلات اقتصادی وحدت مردم و مسئولان است

 به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی دهقان عصر سه شنبه در گردهمایی آزادگان شهرستان رفسنجان با ابراز خرسندی از میزبانی دانشگاه از این همایش، اظهار داشت: نوشتن خاطرات که در سینه های آزادگان وجود دارد مثل نماز و روزه واجب است.

دهقان با تأکید بر اینکه نوشتن این خاطرات برای نسل های بعد واجب است، بیان کرد: هر روز و هر سال که می گذرد بخشی از آنها از ذهن شما حذف می شوند و این خاطرات از دست می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این خاطرات گنجینه ای برای آینده نظام است و خواهش می کنم همه شما دست به قلم شوید ممکن است کسی که تبحر بیشتری داشته و دست به قلم تر باشد بتواند خاطرات تعداد دیگری را نیز جمع آوری کند.

رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان از حمایت این دانشگاه از چاپ و نشر خاطرات آزادگان خبر داد و گفت: در زمینه چاپ و خرید کتب خاطرات آزادگان و اهدای آنها به همکاران و دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان همیشه این قول حمایت را داده است و الان نیز اعلام حمایت می کند مس سرچشمه نیز در این خصوص پیشگام بوده و حمایت خواهد کرد. فقط مهم این است که سرمایه ای که در ذهن شما است روی کاغذ بیاید و بتواند مورد استفاده نسل های بعد قرار بگیرد.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این روزها در موقعیت ویژه ای قرار گرفته ایم، افزود: نگاه مردم به سمت رزمندگان دفاع مقدس و آزادگان برمی گردد و به دیدگاههای شما توجه می کنند. ممکن است نارسایی هایی وجود داشته باشد اما رزمندگان و آزادگان سرافراز به هیچ وجه از آرمانهای خود دست نخواهند کشید و تنها رمز گذشتن از مشکلات اقتصادی این است که هم مردم و هم مسئولین وحدت داشته باشند.

معاون فرهنگی دانشگاه ولی عصر(عج) نیز در این همایش با بیان اینکه امسال چهارمین همایش آزادگان شهرستان رفسنجان است که در دانشگاه ولی عصر برگزار می شود، گفت: امیدواریم این نشست ها و همایشها هر سال برگزار شود.

مجید فصیحی هرندی افزود: آینده کشور و موفقیت ایران اسلامی در گرو استفاده از تجارب و تخصص های کارآمد است و آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس باید به عنوان کسانی که بخشی از زندگی خود را در راه اعتلای کشور و دین هزینه کردند که اجر آن در نزد خدای متعال محفوظ خواهد بود، همواره باید این مطالبه را با صلح و صفا و دوستی داشته باشیم.

وی بیان کرد: باید از کسانی که عهده دار تصمیم گیری هستند مطالبه داشته باشیم و هدردهی منابع آیندگان را متضرر خواهد کرد.

معاون دانشگاه ولی عصر رفسنجان با اشاره به اینکه مطالبه ما این است که آرمانها و اهداف شهیدان و رزمندگان و جانبازان و آزادگان فراموش نشود، یادآور شد: باید هویتهایی که در زمان جنگ داشته ایم حفظ کنیم.

علی محمدی نسب مسئول موسسه ثارالله رفسنجان و نویسنده کتابهای «بلوز پلنگی سید» و «از مهاباد تا اسلام آباد» نیز در سخنانی  بر ضرورت نشر خاطرات آزادگان و انتقال آنها به نسل کنونی تأکید کرد.

در این مراسم همچنین سید علی حسینی آزاده دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت.

کد خبر 4381703

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادگان جنگ تحمیلی دانشگاه ولی عصر رفسنجان رفسنجان مردم علیه احتکار کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر شهرکرد احتکار گرگان مشهد شیراز هفته دولت خطبه های نماز جمعه بیرجند روز خبرنگار مجلس شورای اسلامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام